Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawasaki Z1000SX
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:42, 02 Paź 2010    Temat postu:
no i mamy z1000 i z1000sx tak jak fz1 i fz1 FAZER Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keryn
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:24, 02 Paź 2010    Temat postu:
Trochę ścigaczowy z wyglądu się zrobił, ale to nadal Zet.
Bardzo przypomina 10-kę, przynajmniej na zdjęciach

Zegary to nawet bardziej mi się podobają tutaj, niż w obecnej nowej Z na 2010, trochę jak z poprzedniej edycji Zet'a (2007-2009)

Przyznam, że delikatnie przymierzałem się do czegoś MOŻE na zmianę za rok - ale jakoś nic mnie nie kusiło bardziej niż ZED.
Kombinowałem nad ZX10R bo lubie śmignąć na tor (ale w trasy szlifierką nie śmignę z sensem), nad ZZR1400 (no fajna, ale kobylasta maszyna i traci na poręczności), nad K1300S BMW (wał super rzecz, ale to już zupelnie nie ta stajla)

Ale ten Zet...
To może być coś dla mnie.

ALE ALE - zobaczymy na żywo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rednose
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syreni Gród
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:33, 05 Paź 2010    Temat postu:
Piękna sztuka IMHO jak w dzisiejszej 750S lepiej by wyglądał z nieprzykrytymi bebechami za dużo plastiku jak na Zeta!! Na pół owiewce wyglądał by bardziej na Zeta a nie szlifierkę !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yamacek
Znajomy



Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:59, 05 Paź 2010    Temat postu:
rednose zgadzam się z Tobą w 100% Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:03, 05 Paź 2010    Temat postu:
a mi tam się podoba i to bardzo, a to dziwne bo jakoś nie mogłem przełknąć moto typu fazer itp.
ale to kawasaki naprawdę nieźle wygląda, udało im się zachować agresywny charakter Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:37, 05 Paź 2010    Temat postu:
Pod względem wyglądu jest całkiem, całkiem. Odpowiednio dobrane kolory - ciekawa kombinacja zieleni i czerni, trochęjak w 750s, nisko poprowadzone "zetowe" kominy. Sportowego charakteru dodaje dzielona kierownica i pełna owiewka z, jak widzę, regulowaną kierownicą. Jednak jako całokształt i wypełnienie przestrzeni przed Zx10r, ten zet utracił trochę ze swojego charakteru i unikalności. Podejrzewam, że na rynku będzie poważnym konkurentem dla FZ1, ale wciąż pozostanie bratni z klasycznym streetfighterem nieobłożonym plastikiem. Koncepcja nawet fajna.
Z typowych golasów pozostają wciąż np. SpeedTriple (mój ulubiony Smile), B-king i ze starszych Hornet 900, które jeszcze nie doczekały się wersji objuczonej owiewkami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:47, 05 Paź 2010    Temat postu:
Dla mnie wygląda zejebiście !!!!
Adaś to co sprzedajesz swojego? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:42, 05 Paź 2010    Temat postu:
Trochę więcej fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]
i mały filmik z Intermot:
http://www.youtube.com/watch?v=iO1nGw6bbIY


Ostatnio zmieniony przez MAT dnia Wto 20:02, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:05, 06 Paź 2010    Temat postu:
No wyglada na to ze ma tez dedykowane kufry. Niezle. Wogole ta nowa zx10r mi sie zajebiscie podoba, a na filmiku wyglada jeszcze lepiej niz na zdjeciach.
PS. Fajne dupy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:26, 06 Paź 2010    Temat postu:
Wąski napisał:

PS. Fajne dupy Smile


Prawdziwy znawca motoryzacji- kustosz bym rzekłSmile

Mi jakoś nie leży; Z to golas i właśnie za to podobał mi się najbardziej, wersja S, była już dla mnie krzywdząca. Street to street i taki powinien pozostać, Dla mnie Z wygląda jak nasteryzowana Osa, a owiewki powodują ze kojarzy mi sie z zamuloną (modnymi ostatnio) "dopalaczami" KROWĄ. Jak bym chcial moto z owiewka, to kupil bym sobie GTR. Dla mnie Z powinien byc mały, goły, nakoksowany, głośny, surowy, wymiatać konkurencje agresywną stylistyką i "słowo klucz" bezkompromisowy. Jednym słowem "WYPIERDOLIZM" Smile i taki wlasnie jest MÓJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:08, 06 Paź 2010    Temat postu:
Masz racje, ale pamietajmy ze ten model to tylko jakas alternatywa. Caly czas w ofercie bedzie nasz ukochany golasek i jest on taki jak mowisz. Bezkompromisowy. Dlatego nie ma co narzekac, bo napewno znajdzie swoich zwolennikow, a jak komus sie nie podoba ma do dyspozycji wersje bez owiewek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:31, 06 Paź 2010    Temat postu:
rychu napisał:
Dla mnie wygląda zejebiście !!!!
Adaś to co sprzedajesz swojego? Razz


Nie Very Happy zaczynam inwestycje w zimę Very Happy Dla mnie naked jest OK i niech tak zostanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rednose
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syreni Gród
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:41, 06 Paź 2010    Temat postu:
Cytat:
Z to golas i właśnie za to podobał mi się najbardziej, wersja S, była już dla mnie krzywdząca
Z to golas, naked - Z750S to nie jest naked to nie jest golas i nigdy nie starał się nim być !! Więc nie wiem czemu czujesz się pokrzywdzony !! Co do nowego Z1000SX to już nie konkurencja nawet dla FZ1Fazer to jest typowy turysta na pełnej owiewce tylko z agresywną stylistyką ! Mi się nie podoba za dużo plastiku !! Jak by miał pół owiewkę i bebechy na wierzchu to trafił by w mój gust !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:32, 06 Paź 2010    Temat postu:
WIadomo, wsztstko fajnie i o gustach się nie dyskutuje Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keryn
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:12, 06 Paź 2010    Temat postu:
Na pewno trafi w gust nie jednego bikera, ale za mało jeszcze informacji - na zdjęciach to się z rodziną dobrze wychodzi, a nie moto ocenia - wszyscy to wiemy.

W tekście można znaleźć, że ma być zapełnieniem przestrzeni między ER6F a 1400 GTR.

No, z tym to ja sie w ogóle nie zgadzam, sorry - o ile jeszcze któregokolwiek Z-ta można jeszcze traktować jako mocnego brata ER - to doszukiwanie się powiązanie z GTR jest bzdurą. GTR to nie tylko całkowicie inny charakter, ale i stylistycznie kupa z lokiem i dramat. To już bym wolał przystawic tu 4-okiego ZZR, bo ma diabła w sobie i jest genialny (jak słyszę) na superszybkie zajebiście długie przeloty.

Tak jak dobrze napisał chińczyk, nowy Z1000SX może być wypełnieniem przestrzeni przed ZX10R, zarówno od strony wizualnej tymi nowymi, trochę zbyt rozbudowanymi (macie 100% racji) owiewkami, jak i samym 138-konnym motorem, wprost branym z nagiego Zeta a.d.2010.

rednose napisał:
Jak by miał pół owiewkę i bebechy na wierzchu to trafił by w mój gust !

Rednose, Wiesz co -wcale się Tobie nie dziwię, bo faktycznie ta owiewka (z regulowaną szybą Confused ) potrzebna tutaj jak rybie ręcznik.

Ale - z jednej strony jest tak, że gdyby dać mu półowiewkę i odkryć bebechy, to czy nie wyszedłby przypadkiem Z 1000 2010 (czyli to co juz mamy)?

Z drugiej - ten SX (poza nową owiewką - oczywiście) to dużo bardziej obudowany od nowego Zeta to chyba nie jest. Już na 2010 r. pojawiło się masa plastiku, fajnie upakowane i nie nachalne, fakt, ale jednak.

Nie wiem, głośno myślę.
Dla mnie ważne, że w środku to będzie nadal Z - adrenalina, furia i krew.


Ostatnio zmieniony przez Keryn dnia Czw 10:09, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Strona 2 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin