Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000SX 2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:47, 18 Wrz 2018    Temat postu:
Dicio te ciasne winkle, które Ty ogarniasz na 1-2 biegu on przelatuje na 4 z prędkością 200 km/h Very Happy A tak na serio, to moim zdaniem warto mieć każdy bieg ^^ Ja jeżdżę jak typowy emeryt i z czwórką nie mam problemów ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jackas
Świeżak



Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:04, 18 Wrz 2018    Temat postu:
pitrak napisał:
Sad Hmm Sad zaskoczyliście mnie tym , że wystąpił u was problem z "4-ką" Confused ja sześ lat jeżdżę Z1000Sx z 2011 i nic podobnego mnie nie spotkało Confused Jadyne co , to pęknięta sprężynka na cięgnie sprzęgła ( ta znajdująca się przy prawej pokrywie silnika ) "notabene" w serwisie kosztowała 10 PLN i zrobiono w cenie gwarancji Confused W moim przypadku "Z-eta" jest jedynym i najlepszym wyborem Wink


Tak a propos tej sprężynki na deklu sprzęgła też mi pękła - robił to ktoś ? Można wyjąć dźwignię bez ściągania dekla?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:14, 18 Wrz 2018    Temat postu:
wybacz mistrzu więcej się nie wypowiem

Ostatnio zmieniony przez Dicio dnia Wto 20:26, 18 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebok
Świeżak



Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:32, 19 Wrz 2018    Temat postu:
jackas napisał:
pitrak napisał:
Sad Hmm Sad zaskoczyliście mnie tym , że wystąpił u was problem z "4-ką" Confused ja sześ lat jeżdżę Z1000Sx z 2011 i nic podobnego mnie nie spotkało Confused Jadyne co , to pęknięta sprężynka na cięgnie sprzęgła ( ta znajdująca się przy prawej pokrywie silnika ) "notabene" w serwisie kosztowała 10 PLN i zrobiono w cenie gwarancji Confused W moim przypadku "Z-eta" jest jedynym i najlepszym wyborem Wink


Tak a propos tej sprężynki na deklu sprzęgła też mi pękła - robił to ktoś ? Można wyjąć dźwignię bez ściągania dekla?


Można, ale musisz odpiąć linkę sprzęgła. Przekręcasz wałek wybieraka (chyba o 90 stopni) i go wyciągasz.

Co do zeta i winklowania - owszem można i to nawet szybko, ale ten sprzęt jakoś nie daje frajdy z jazdy jak się skosztuje litrowego V2 Smile Wtedy się zaczyna zabawa na zakrętach. Jak nie miałem porównania, to też myślałem, że zetor ma u mnie dożywocie, ale nie... są lepsze maszyny, równie uniwersalne Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:13, 19 Wrz 2018    Temat postu:
Bebok tak wszystko się zgadza masz rację pewnie że są
ale mowa była o zecie z 2010r nie było mowy o porównaniach z innymi
i takie gadanie że akurat Z z 2014 jest zamulony na 4 biegu to pisze ktoś kto nigdy na nim nie jechał dlatego przestałem dyskutować Very Happy
Bazyn - mowa była o ciasnych zakrętach nie o łukach twoja wypowiedz na temat zeta z 2014r świadczy że nigdy nie przejechałeś na nim nawet 100m
wiedział byś że ma strasznie krótki uskok biegów że jest zwinniejszy od pozostałych zetów no i że ma 111Nm przy 7300obr/min ale ty to powinieneś wiedzieć przecież jechałeś na nim Shocked
Troszeczkę mam pojęcie na temat zakrętów są prawe i lewe ale gdzie mi do ciebie jak ty na zecie ( mowa o 2014r ) w zakręt chcesz wejść na 1/2 no to wszystkiego dobrego
no a porównałeś zeta do BMW no i tu też masz rację to jest inna bajka każdy inny model motocykla to jest inna bajka Very Happy
Zapytałeś jakie zet ma odejście na 4 przy 80/70 km/h hahaha przejedz się na zecie z 2014r a potem napisz parę słów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jackas
Świeżak



Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:14, 19 Wrz 2018    Temat postu:
Bebok napisał:

Można, ale musisz odpiąć linkę sprzęgła. Przekręcasz wałek wybieraka (chyba o 90 stopni) i go wyciągasz.


Dzięki tak myślałem, ale kto pyta .... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kylek




Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:04, 19 Wrz 2018    Temat postu:
Kupiłem zeta 2017 i skrzynia śmiga aż miło. Całkiem żywe moto, mocno elastyczne i nic nie wyskakuje Very Happy trochę brakuje mi braku okrzesania CBRki RR, ale to zupełnie inny sprzęt Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:16, 19 Wrz 2018    Temat postu:
Szanowny Panie Dicio tak na chłodno Zet 1000 2010 moc 138 KM moment 110Nm przy 7800 i dla porównania twój wspaniały model czwartej generacji Very Happy moc 142 Km (czyli całe cztery konie które potrafią wyjebać ten model dosłownie w kosmos Razz ) no to teraz moment 111 przy Exclamation 7800 ( o ja pierdole 1 mitu Confused potrafi ruszyć ziemię z posad) z innych zmian - rozstaw osi zwiększony o 1,5 cm inny amor przedni showa ale o tej samej średnicy 41mm różnica to tylko jak dobrze pamiętam z jednej strony regulowane odbicie i dobicie w drugiej napięcie wstępne (Zet 2010 ma nawet bardziej rozbudowaną regulację przedniego zawieszenia bo każda lagę można wyregulować osobno w wszystkich trzech zakresach więc jak na mój gust trzeba było uprościć model 2014 bo poprzedni zawias był za drogi, poza tym motocykle produkowane w Japonii są fabrycznie ustawiane pod masę kierowcy na poziomie 65 km więc proponuję przy Pana gabarytach zrobić korektę ustawienia moto na pewno Pan poczuję wtedy różnicę ) inny sposób mocowania tylnego amortyzatora Wink poza tym oprócz wyglądu to takie same motocykle z taką samą krótka skrzynią jak model 2010 dla Pana wiadomości Very Happy Dodam coś odnośnie mojego moto i modyfikacji jakie zostały w nim zrobione Very Happy kompletny układ wydechowy Akrapovic od kolektora 4-2-1 do tego PC i strojenie wszystkiego na hamowni więc ma dużo więcej kuców i momentu niż Pana wspaniały sprzęt Twisted Evil
Odnośnie jeszcze jednej sprawy "że niby jestem mistrzem" nie proszę Pana nie jestem, daleko mi do tego, jestem dopiero na początku drogi, uczę się cały czas Very Happy i teraz po latach jazdy mogę powiedzieć że mam o tym jakieś pojęcie Very Happy Więc Panie Dico życzę szerokości i radochy z jazdy na motocyklu który uważa Pan że jest najlepszy (dla mnie to średniak Laughing i stwierdziłem to na podstawie dłuższej przejażdżki po zakrętach na Zecie czwartej generacji) nie był bym sobą jak bym tego nie napisał Very Happy ale cóż jestem złośliwym kutasem i tyle Razz
Z wyrazami szacunku Bazyn
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:18, 20 Wrz 2018    Temat postu:
No i gra Very Happy
Powodzenia i pozdrawiam serdecznie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin