Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000SX 2017
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kylek




Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:04, 06 Wrz 2018    Temat postu: Z1000SX 2017
Witam, noszę się z zamiarem kupna Kawy z 2017 roku, czyli najnowszej wersji modelu. Pytanie do posiadaczy: jakie są największe minusy? Czy muszę się czymś martwić przy przebiegu około 17 tyś. km? Co z droższych rzeczy byłoby w najbliższym czasie do wymiany / regulacji (nie licząc napędu i hebli), bo to akurat jest w b. dobrym stanie.
Dzięki wielkie za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:38, 07 Wrz 2018    Temat postu:
Mam prawie 16000 mil i nie widze żadnych wad (miałem wcześniej model z 2015 i miał pare wad) ten model jest zacny a jesli chodzi o serwis i co trzeba zrobic sprawdz w serwisowce po ilu kilometrach co trzeba zmieniać a co należy zmienić a powinno sie zmienić wymienić zamienić .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:18, 09 Wrz 2018    Temat postu:
Smile mam model z 2011 i też nie narzekam Smile chociaż uważam , że w nowszym modelu poprawili parę szczegółów odnośnie elektroniki oraz wreszcie dodali wyświetlacz biegów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:39, 10 Wrz 2018    Temat postu:
Te moto nie boi się dużych przebiegów - byle wymieniać wsio na czas i będzie służyć Smile Nowy model ma sporo usprawnień względem poprzedników, także śmiało możesz brać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:26, 10 Wrz 2018    Temat postu:
a wypadająca czwórka???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:25, 10 Wrz 2018    Temat postu:
Z biegami można dyskutować,jesli poprzedni wlasciciel sie nie pierdol@ł z motocyklem i katował sprzęt na każdym biegu to co sie dziwić ze i biegi wyskakują.To miałem przyjemność spotkać w paru modelach Hayabusy w UK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:58, 11 Wrz 2018    Temat postu:
Argument z biegami można podpiąć niemal pod każde moto Smile Tak, jak ramę, silnik, sprzęgło - dosłownie wszystko. Jasne, zdarzają się wady fabryczne (jak skrzynia w najnowszej R1, gdzie wszystkie moto wracały do serwisu na wymianę skrzyni), ale w przypadku SX nie było takiej akcji (w sumie to SX nie miał żadnej akcji serwisowej). Szczerze to mój dealer na kilkaset sprzętów miał 1 przypadek, gdzie Klient zgłosił czwórkę, egzemplarz był mocno zajechany, więc ciężko to uznać za jakąś ogólną wadę tego modelu Smile

Tak btw, ktoś zgłaszał na forum problem ze skrzynią w modelach po 2014 roku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:43, 12 Wrz 2018    Temat postu:
Ja mam inne doświadczenia. Pisałem już o tym.Tak w skrócie . Mam zaprzyjaźnionego kierownika serwisu w Łodzi.Dwa lata temu jak skończyła mi się gwarancja... wyszła na jaw akcja z czwórką. Oczywiście Kawasaki do niczego się nie przyznało... Koszty byłyby kolosalne.W Łodzi naprawiali skrzynię w dwóch moto. Obydwa na gwarancji tylko, że jeden z klientów zapłacił z własnej kapsy bo potrzebował moto na gwałt na wyjazd. Reklamacja trwa.. Drugi poszedł na gwarancji.Koszt naprawy na własny koszt 4500 zł.Czy w okresie do chwili obecnej coś wyszło nie wiem. Okazało się, że Kawasaki dało dupy i jakieś tam elementy ( nie pamiętam już jakie są awaryjne). Paradoksalnie w obydwu motocyklach wystąpił problem bo kierowcy..... nie zapierdalali. Jazda na emeryta pokonywała skrzynię w motocyklu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kylek




Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:20, 12 Wrz 2018    Temat postu:
Temat brzmi powaznie, wiecie coś wiecej o tym? Temat dotyczy konkretnych lat produkcyjnych? Wiecie czy w nowym modelu >2017 poprawiali cos w skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:13, 12 Wrz 2018    Temat postu:
Oooo taaak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:39, 12 Wrz 2018    Temat postu:
Temat opisywany prze zemnie chyba jako pierwszy na tym forum Crying or Very sad dwuletni Zet 2010 z przebiegiem 18500, czwórka powiedziała dowiedzenia i nie było wyboru trzeba było zrobić Confused kosztowało mnie to wtedy 3500 (akurat pech chciał że gwarancja dopiero co się skończyła więc Kawasaki się wypięło) śpiewka oczywiście wina właściciela Evil or Very Mad a moto był wtedy i teraz też igła Very Happy
Na dzień dzisiejszy najechane 37000 i wszystko jak narazie działa Smile ale jak to mówią kto wie... Reasumują nie polecam nikomu zakupu Z1000 po 2009 roku czyli od trzeciej generacji (tyczy się to również SX) przeciętne moto i tyle Confused Ja używam swojego do zapierdalania po winklach Twisted Evil więc czwórki za bardzo nie obciążam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jackas
Świeżak



Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:20, 13 Wrz 2018    Temat postu:
w sumie czwórki można nie "obciążać" - ostatnio dałem się przejechać znajomemu który szuka moto i nie wie na co się zdecydować - po przejażdżce mówi : "jedynka do ruszania , szóstka do jechania, a reszta biegów po co?" Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:32, 14 Wrz 2018    Temat postu:
Sad Hmm Sad zaskoczyliście mnie tym , że wystąpił u was problem z "4-ką" Confused ja sześ lat jeżdżę Z1000Sx z 2011 i nic podobnego mnie nie spotkało Confused Jadyne co , to pęknięta sprężynka na cięgnie sprzęgła ( ta znajdująca się przy prawej pokrywie silnika ) "notabene" w serwisie kosztowała 10 PLN i zrobiono w cenie gwarancji Confused W moim przypadku "Z-eta" jest jedynym i najlepszym wyborem Wink

Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pią 18:34, 14 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:47, 16 Wrz 2018    Temat postu:
Do zapierdalania po winklach powiadasz ? Very Happy
i zeta nie polecasz ?
Tak się zastanawiam czy testowałeś zeta IV generacji ? ale mniejsza o to
ciekaw jestem jak to się zapierdala po winklach bez 4 biegu ? w moim zecie 4 jest raczej podstawowym biegiem na ciasnych winklach i wejście jak i wyjście z zakrętu jest na sporym pierdolnięciu i o to chodzi Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:19, 17 Wrz 2018    Temat postu:
Do jazdy jak emeryt to czwórka na pewno ci się przydaje Very Happy Bo ciasne zakręty na czwórce Shocked człowieku jaką ty tama masz prędkość ? 50 - 60 - 70 - 80 a może sto ? jakie Zet ma odejście ma czwórce przy tej prędkości Question na czwórce to latam po długich łukach gdzie prędkość oscyluje w granicach 200 Very Happy Jedynka to naprawdę bardzo ciasne agrafki Laughing żeby jak piszesz mieć pierdolnięcie na wyjściu 2 - 3 to pozostałe i prędkości grubo ponad sto Very Happy 4 patrz wyżej Twisted Evil 5 - 6 jak wracam już do domu i nie chce mi się zapierdalać więc jazda emeryta Wink byle by się dotoczy Razz Co do czwartej generacji Zeta to jechałem Wink jak dla mnie żadna różnica ten sam moto tylko po tak zwanym lifcie żeby wyglądał inaczej Rolling Eyes bardziej agresywnie Evil or Very Mad rama taka sama, silnik ten sam tylko trochę wizualnie inny niby ma więcej kuniów chyba pięc Shocked ja pierdolę jaki power Razz reszta to samo żadnych zmian na plus Sad jak ktoś jest mało wymagającym bikerem to pewnie będzie się podniecał że najlepsze moto na świecie Confused Znajomy też miał zeta, najpierw 3 a później czwartej generacji i na tym modelu skończył Wink teraz kupił Beemkę S1000r z 2018 i powiedział mi tak " W porównaniu do Zeta... to nawet nie ma co porównywać Wink to jest całkiem inna bajka a Zet to nawet nie załapał się na kasting do tej bajki" Razz Jedyne co mnie trzyma przy tym moto to to że nie mam tak zwanych pieniędzy na taki model jak bym chciał aktualnie Crying or Very sad ale kto wie może za jakiś czas zawita w moim garażu pewna narowista Włoszka Very Happy Tak na koniec bez obrazy ale ty chyba za bardzo pojęcia o jeździe po zakrętach nie masz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin