Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wymiana oleju
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzybiel
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:19, 10 Mar 2009    Temat postu:
Dlatego właśnie są serwisy, jeżeli nie mamy choćby podstawowej wiedzy technicznej, nie powinniśmy sami dokonywać napraw i wymian płynów eksploatacyjnych.
A co do tej R6 to jakiś niezła głupota wyssana z palca. Nowa R6 ma smarowanie pod ciśnieniem z mokrą miską olejową, standartowy układ więc trzeba być "mocno" uzdolnionym aby coś spieprzyć Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiesław
Gość






PostWysłany: Wto 19:59, 10 Mar 2009    Temat postu:
witam wymienialem olej w silniku z1000 i wlalem 3,8 litra na zgaszonym silniku jest troche ponad stan a na odpalonym prawie max czy cos sie stanie z silnikiem???
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:59, 10 Mar 2009    Temat postu:
Trochę go obciążysz ale jak często latasz na gumie to te 0.5 litra więcej przyda się.

A tak na serio to ja bym to jakaś strzykawką wyciągnął.


Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Wto 22:59, 10 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiesław
Gość






PostWysłany: Wto 23:13, 10 Mar 2009    Temat postu:
mam zamiar polatac na gumie bo zawsze to robilem tylko nie chce uszkodzic silnika wievc postaram sie spuscic te 0.5 litra, olej sprawdza sie na wyłaczonym czy właczonym silniku???
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:50, 11 Mar 2009    Temat postu:
To upuść ze 200-300 ml, sprawdza się oczywiście na wyłączonym silniku no i musisz odczekać z 10 minut aż cały spłynie, dopiero wtedy sprawdzaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nikoś




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:57, 21 Lip 2009    Temat postu:
Czołem,

Nie chciałem zakładać nowego tematu a chciałem zapytać jak się wymienia filtr oleju w Z750 (a dokładniej jak się go odkręca Cool). Kupiłem filtr i olej - czeka mnie wymiana. (ten pierwszy raz). Razz

Nikoś


Ostatnio zmieniony przez Nikoś dnia Wto 12:58, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek
Znajomy



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warszawa Z750S
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:19, 21 Lip 2009    Temat postu:
Cześć. Zwykle używam klucza do zdejmowania filtra. Kosztuje 6,50 zł. Ręką raczej go nie ruszysz. Jeśli nie masz klucza to prawdopodobnie będziesz musiał przebić filtr dużym srubokrętem i nim odkręcić filtr.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:40, 21 Lip 2009    Temat postu:
Tez uzywam srubokretu do odkrecenia a w nowym filtrze smaruje olejem uszczelke i dokrecam nowy filtr reka .Do zamontowania nowego filtra nie potrzeba duzej sily wystarczy reka.Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:23, 21 Lip 2009    Temat postu:
BAD CAT napisał:
.Do zamontowania nowego filtra nie potrzeba duzej sily wystarczy reka.Smile

Jest to nawet zalecane, chyba w serwisowce o tym pisze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djpleban
Aktywny



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:33, 21 Lip 2009    Temat postu:
w każdym motocyklu z zewnętrznym filtrem NALEŻY dokręcać "ręką" / nie dociągać mocno; pod wpływem temp i ciśnienia filtr sam doszczelnia się na uszczelce; a nie ma później niespodzianek przy kolejnej wymianie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nikoś




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:08, 21 Lip 2009    Temat postu:
Dziękuje wszystkim za odpowiedź, rozwialiście wszystkie moje wątpliwości. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borysss




Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:09, 05 Lis 2009    Temat postu:
powoli zbliza sie czas na wymiane oleju i odstawienie moto w garazu.Dotychczas przy moim poprzednim motocyklu stosowalem motul polsyntetyk 10w40. zetka ma teoretycznie 15 tys. przebiegu i zastanawiam sie czym go zalac na zime .
W intrukcji obslugi znalazlem ze zalecaja CASTROLA SUPERBIKE R4 lub ACT>EVO 4T pierwszy to pelen synt. drugi mineralny.
co wybrac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:29, 05 Lis 2009    Temat postu:
borysss napisał:

co wybrac?


Napewno nie mineralny Very Happy
Poczytaj forum, napewno znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartas
Zaglądacz



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 3:17, 14 Lis 2009    Temat postu:
Semi syntetic Motul 10W40:) na zime możez zalac go jakims innym tanim producentem pod sam korek nawet,ale wtedy konieczie nie odpalaj!!! dodatkowo nasmaruj a nawet zalej tym samym olejem gwinty gdzie wkręca sie świece !

A gdy przyjdzie sezon , dzien w którym pierwszy raz go odpalisz i bedziesz chcial go rysnąc spuść ten olej i wymien na motul semi syntetic 10W40 Smile i wtedy dopero jedz:)


Ostatnio zmieniony przez Bartas dnia Sob 3:23, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzybiel
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLKP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:55, 14 Lis 2009    Temat postu:
Bartas napisał:
na zime możez zalac go jakims innym tanim producentem pod sam korek. A gdy przyjdzie sezon , spuść ten olej i wymien na motul semi syntetic 10W40 Smile i wtedy dopero jedz:)


Wyrzucone pieniądze w błoto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin