Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wymiana oleju
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał75
Aktywny



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:56, 07 Mar 2013    Temat postu:
GRUBY napisał:
zobacz sobie tylko samą konsystencje cieplego i zimnego oleju.. i po zalaniu świeżego i tak musisz odpalic zeby olej sie rozprowadzil w silniku i dopiero wtedy sprawdzasz stan i ewentualnie uzupelniasz..

na serio myślałem że sobie zartujesz.. Wink Very Happy

no tu się z Tobą zgodzę odnośnie rzadkości po rozgrzaniu Smile
chyba jednak najpierw odpalę i rozgrzeję tak jak do tej pory aby później nie słyszeć " a nie mówiłem" Razz
jeszcze raz dzięki za zainteresowanie rozterkami starszego Pana Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:55, 16 Kwi 2013
PRZENIESIONY
Śro 7:56, 17 Kwi 2013    Temat postu:
Sorry za laickie pytanie, ale nigdzie nie mogę tego wygrzebać na forum. Ile wchodzi oleju do Z750 (2011 rok)? Kupiłem dziś 4L Motula 10W40 i filtr, ale zanim wymienię olej, to muszę jeszcze skoczyć w jedno miejsce, a poziom wskazuje u mnie minimum. Muszę dolać z 200, 250ml przed wymianą i nie wiem czy jak doleję, to mi wystarczy z tej 4litrowej bańki.

PS. Swoją drogą, to jak często dolewacie olej do swojej Z'ety?


Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Wto 20:14, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:03, 17 Kwi 2013    Temat postu:
Temat przeniosłem,następnym razem zalecam więcej/dokładniej czytać!

Co do twoich pytań:
-ile wlać - masz w pierwszym poście/na kapie sprzęgłowej (przy okienku na spr stanu oleju)
-na twoim miejscu nie dolewałbym,tym bardziej że zaraz wymieniasz (chyba iż zejdzie poniżej minimum)
-nie przypominam sobie,abym dolewał kiedykolwiek oliwy do Zeta Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:32, 17 Kwi 2013    Temat postu:
Dzięki za info. Sorki, że nie znalazłem odpowiedniego tematu. Wpisałem w wyszukiwarce "olej", "wymiana oleju", ale tego tematu mi nie pokazało albo przeoczyłem. Raz jeszcze dzięki. Muszę przyznać, że to forum jest bardzo przydatne.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:29, 17 Kwi 2013    Temat postu:
Zalałem dziś maszynę olejem, ale o dziwo weszła cała 4L bańka. Zalaliśmy ponad 3.7L i dopiero w szybce olej był pod górną kreską, a wiadomo, że nowy filterek zassie sobie jeszcze trochę oleju. Odpaliłem więc Z'eta i potem znowu dolałem. Mam teraz ponad stan kiedy patrzę na wskaźnik. Nie wiem czy tak zostawić czy wyciągnąć trochę żeby nieco spadło. Grozi to czymś czy można spokojnie jeździć i nadmiar pójdzie w atmosferę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemo84
Bywalec



Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:02, 17 Kwi 2013    Temat postu:
Jak mialem nadmiar oleju to zaczęła mi się pocić uszczelka pod pokrywą zaworów. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy wina za dużej ilości oliwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:29, 17 Kwi 2013    Temat postu:
A jak dokonujesz odczytu,tzn czy robisz to jak motocykl stoi na stopce bocznej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:01, 17 Kwi 2013    Temat postu:
Przechylam motocykl do pozycji pionowej i wtedy widzę, że całe oczko (wizjerek) jest zakryte olejem. Jak lekko przechylę moto na stronę stopki, to pojawia się pęcherzyk powietrza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zetabodzio
Świeżak



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki

PostWysłany: Pią 10:07, 27 Lut 2015    Temat postu:
ja na motulu latam ,ale zaciekawiło mnie kolegi wypowiedż ,zeby zmieniac olej na inny co 6 tyś i patrzyeć na zachowanie motocykle, w autach wiem ,ze silniki nie lubią zmian na inny olej, ale to mnie zaciekawiło, u nas jest jakiś kult motula i hiflo , jestem przed wymianą oleju i raczej napewno motul 5100 znowu zaleje , uzywam filtrów hiflo, zastanawiam sie nad k&n lub oryginał kawasaki, filtr powietrza tez mam hiflo koszt około 50-60pln a oryginał 220pln kurde mega róznica co myslicie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perła
Stary wyga



Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:05, 27 Lut 2015    Temat postu:
zetabodzio napisał:
ja na motulu latam ,ale zaciekawiło mnie kolegi wypowiedż ,zeby zmieniac olej na inny co 6 tyś i patrzyeć na zachowanie motocykle, w autach wiem ,ze silniki nie lubią zmian na inny olej, ale to mnie zaciekawiło, u nas jest jakiś kult motula i hiflo , jestem przed wymianą oleju i raczej napewno motul 5100 znowu zaleje , uzywam filtrów hiflo, zastanawiam sie nad k&n lub oryginał kawasaki, filtr powietrza tez mam hiflo koszt około 50-60pln a oryginał 220pln kurde mega róznica co myslicie ?


oryginalny Filtr oleju Kawasaki sobie odpuśc bo zaczeli je robić w chinach i wyglądają gorzej niż najtańsze zamienniki, a cena dwa razy wieksza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zetabodzio
Świeżak



Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki

PostWysłany: Pią 14:28, 27 Lut 2015    Temat postu:
Perła napisał:
zetabodzio napisał:
ja na motulu latam ,ale zaciekawiło mnie kolegi wypowiedż ,zeby zmieniac olej na inny co 6 tyś i patrzyeć na zachowanie motocykle, w autach wiem ,ze silniki nie lubią zmian na inny olej, ale to mnie zaciekawiło, u nas jest jakiś kult motula i hiflo , jestem przed wymianą oleju i raczej napewno motul 5100 znowu zaleje , uzywam filtrów hiflo, zastanawiam sie nad k&n lub oryginał kawasaki, filtr powietrza tez mam hiflo koszt około 50-60pln a oryginał 220pln kurde mega róznica co myslicie ?


oryginalny Filtr oleju Kawasaki sobie odpuśc bo zaczeli je robić w chinach i wyglądają gorzej niż najtańsze zamienniki, a cena dwa razy wieksza.


no właśnie , pewnie dlatego stad ta niska cena , szkoda,ze małe rączki przejeły wszystko, tzn zrobią wszystko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin