Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
z1000 2010rok nowy model- ogranicznik mocy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:48, 12 Wrz 2012    Temat postu:
no przecież masz serwisy koło siebie kawy uderz do nich będziesz miał bliżej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borocds
Znajomy



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!

PostWysłany: Śro 20:58, 12 Wrz 2012    Temat postu:
Dokładnie odległość nie jest problemem tylko pogoda i czas ;/ a co do ogranicznika to i tak cena przyzwoita za ściągnięcie blokady...

Przyznam szczerze, że nawet jeżeli jest zablokowany to myśle ze przeskok z 80 kucy na te 110 a pozniej 140 lepiej posłuży niż bym miał z miejsca zrobić taki przeskok..

I tak jak mówisz LUBON sprzedawcy pewnie nie beda chcieli jechac na hamownie ale nawet jezeli jest taki koszt jak mowisz to wydaje mi sie ze problem z kupnem we francji w miare dobrych pieniadzach i sciagniecie kaganca w PL to juz nie jest taki problem... Smile

Podjadę w najbliższym czasie do kawy sie dowiedzieć co i jak sie je i jakie koszta

Dzięki za pomoc, odwdziecze sie jak wpadniecie do Inter Motorsu do katowic Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:28, 13 Wrz 2012    Temat postu:
Akurat u Ciebie jest 200 zł a znajomy miał buella i musiał kompa ze stanów kupować bo nawet nikt softa nie mógł wgrać nowego i jeszcze był mechanicznie na przepustnicach przycięty trochę tu koszty żadne według mojej oceny. Czy duży przeskok? Zakładam że liczyłeś się z tym kupując go więc nie widzę powodu by jeździć kastratem - jeśli się czujesz na siłach. Koń Twój, Ty jego panem żeś. Razz

Ostatnio zmieniony przez lubon dnia Czw 8:32, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borocds
Znajomy



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!

PostWysłany: Wto 20:22, 18 Wrz 2012    Temat postu:
Ok znalazłem prawdopodonie co jest blokowane w z1000... jak można wstawić zdjecie w poscie? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:49, 18 Wrz 2012    Temat postu:
borocds napisał:
Ok znalazłem prawdopodonie co jest blokowane w z1000... jak można wstawić zdjecie w poscie? Very Happy


Wszystko masz TUTAJ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borocds
Znajomy



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!

PostWysłany: Wto 21:15, 18 Wrz 2012    Temat postu:
Ok więc tak...pierwsza ilustracja od znajomego z serwisu. Oznaczenie FR na rynek francuski blokada


[link widoczny dla zalogowanych]

drugie foto, zlokalizowane w motocyklu.

[link widoczny dla zalogowanych]


Ogólnie to wygląda na to ze przez to cała przepustnica się nie otwiera. Zastanawia mnie jedynie fakty wolnego otworu powyżej tej ilustracji czy to po prostu w tym miejscu na górze z poczatku nie było tego "bolca" a ktos już go przełożył na dół, czy ogolnie nie powinno go być bo ze zdjęcia serwisowego wygląda na to że blokada jest na tym dolnym miejscu czyli tak jak na zdjęciu...
Jutro to wykręce...




poprawiłem fotosy // mihoo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klasycznymaster
Zaglądacz



Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:52, 21 Paź 2016    Temat postu:
odgrzewam kotleta:)

mam z1000sx z francji - zapierd... ale mimo to chce spr czy nie jest gdzies ograniczony..mozna po vin sprawdzic czy jest i gdzie blokowany? gdzie szukac blokady? z1000sx 2012
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:55, 22 Paź 2016    Temat postu:
Nie wiem jak w kawie ale u mnie w hondzie wystarczyło zadzwonić do serwisu Hondy i po vinie potwierdzili że zblokowana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jopek




Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieniawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:57, 22 Paź 2016    Temat postu:
Z ciekawości jak się odblokowuje ten model? Ja mam również z Francji i w papierach 78 KW, ale ktoś już we Francji chyba już zdjął kaganiec bo osiąga Vmaxa fabrycznego bez problemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klasycznymaster
Zaglądacz



Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:00, 22 Paź 2016    Temat postu:
A powie mi ktoś o co chodzi z naklejka przy główce ramy? To jakies info gdzie jest blokowany? Caregory D type ZXT00G i taki obrazek z silnikiem i zaznaczone nr 2 pod zbiornikiem..moze to być opis gdzie go przyblokowano we Francji?[/img]

i wydaje mi sie ze gaz chodzi plytko:)


Ostatnio zmieniony przez klasycznymaster dnia Sob 19:30, 22 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:57, 23 Paź 2016    Temat postu:
Wskazuje to na blokadę mechaniczną często się z tym spotykałem, zazwyczaj chodzi o uniemożliwienie, pełnego otwarcia przepustnicy, w sposób mechaniczny często jest to taka mała blaszka która nie pozwala na pełne dodanie gazu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin