Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:41, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ufff! Klucz się znalazł! Okazało się, że porwały go dwa jamniki mojego kolegi u którego na posesji w garażu trzymam motor. Pomemlały trochę pilota i zostawiły w trawie. Teraz mam nauczkę, ale i tak lecę dorobić klucz i pilota. Dziękuję wszystkim za porady.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:48, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
dobry koniec złej przygody ale napewno temat jeszcze komuś się przyda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:29, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mogłem się decydować wcześniej...ale wtedy jeszcze pogoda sprzyjała śmiganiu i jakoś ciężko mi było rozstać się z jedynym kluczykiem...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ardi
Zaglądacz
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:57, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Może jeszcze taka dodatkowa informacja się komuś przyda.
W zetach 2004-2006 nie trzeba rozpinać przewodów pod bakiem jeśli chcemy wymontować stacyjkę. Pod samą stacyjką mamy takie dwie małe śrubki na torksa z zabezpieczeniem (w środku śrubki jest trzpień, żeby przypadkiem zwykłym torksem jej nie odkręcić), dlatego odkręcamy je małymi kombinerkami, cążkami elektrycznymi, czymkolwiek. Jedna śrubka trzyma plastikową osłonę, druga przełącznik, który po odkręceniu tych dwóch śrub można z powodzeniem wyjąć, dzięki czemu nie musimy dobierać się do baku co niestety zrobiłem.
Samą stacyjkę natomiast zdjąłem z górną półką, po czym trzeba rozwiercić łby dwóch śrub, aby tę półkę oddzielić od samej stacyjki (śruby da się później wykręcić kombinerkami).
Lecę zaraz zobaczyć dorobić kluczyk do tej stacyjki i jak się uda to
napiszę jeszcze później ile kosztuje taki zabieg.
//edit
Kluczyki będą na jutro, koszt za dwie sztuki to 85 zł (65 pierwszy + 20 każdy następny). Kluczyk oczywiście bez immo.
Ostatnio zmieniony przez Ardi dnia Pon 14:27, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:51, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a dorabiał ktoś kluczyk do małego zeta 04-06 z immo w warszawie? gdzie i jaki koszt?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pablo
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:06, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja dorabiałem kluczyk do S-ki 2005 , kosztowało mnie to 29złociszy za surówkę
[link widoczny dla zalogowanych](od tego gościa), i programowanie z docięciem około 150 zł.
Klucz dorabiałem u fachmana od dorabiania kluczy w Gorzowie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|