Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:00, 25 Lut 2013 Temat postu: [Z750 2007] Wymiana plynów |
|
|
Witam jak w temacie. Szykuje sie do wymiany plynu chłodniczego i hamulcowego. Wiem ze juz było o tym na forum ale nigdzie nie znalazlem satysfakcjonującej odpowiedzi. Po pierwsze czego sie wystrzegac a co koniecznie zrobic trzeba przy wymianie ww plynow. Ogladalem juz troche tutoriali na tubie ale nigdzie nie bylo Zeta. Z gory dzieki za pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:10, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie żartuj,że nic sensownego nie znalazłeś/było:
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/plyn-chlodniczy,796.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/ile-plynu,3961.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/wymiana-plynu-chlodniczego,4142.html
http://www.z1000.fora.pl/ogolne-z750-z750-s-z750r-z800,15/zet-750-s-wymiana-plynu-chlodniczego,2054.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/problem-z-hamulcami-przednimi,5089.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/szybki-przeglad-przednich-zaciskow-ham-wymiana-klockow,5663.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/ile-plynu-do-chlodncy,578.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/odpowietrzanie-hamulcow,1233.html
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Wto 9:13, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:40, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki Miho za pomoc, wiedzialem ze jak ktos mnie zjebie to napewno bedziesz Ty:) Jeszcze jedno pytanie: Czy wymiana plynu chlodniczego w malym zecie jest taka sama przed liftem jak i po lifcie bo w postach nikt tego nie konkretyzuje a koledzy ktorzy pisali ww tematach w avatarch mieli zetki przed liftem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:23, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zasada jest taka sama,tylko nie wiem czy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego jest w tym samym miejscu?!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:08, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
O wlasnie znalzlem taki filmik https://www.youtube.com/watch?v=di4m2Px0sWA Moze sie komus przyda, mnie napewno. Jak widze sciaganie tych plastikow to juz widze jak sie rekach lamia
Wlasnie tam gosciu gada o bolcach. Zeby je wyciagnac nalezy je wciskac
czy jak bo on mowi ze mu sie nie udalo i stosowal metode z podwazaniem.
Ostatnio zmieniony przez czu dnia Wto 13:14, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:23, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
wg. mnie najpeirw wciskasz i jak pstryknie, to następnie czyms plaskim delikatnie podważasz z kazdej strony żeby nie zostawić sladów//uszkodzić...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:28, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Z tymi zatrzaskami jest baaardzo prosta sprawa. Wciskasz srodkowy element az uslyszysz pstryk i od razu bedzie luzny ten element zewnetrzny. Wtedy go wyciagasz bez oporu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czu
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:04, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki chlopaki mysle ze juz wszystko wiem. W sobote zabaieram sie do roboty na szczescie pod okiem mechanika od motocykli wiec wszystko powinno pojsc cacy.
Temat do zamkniecia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|