Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Schodzenie na kolanko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:08, 07 Kwi 2012    Temat postu:
Moim zdaniem powinieneś bardziej otworzyć się do zakrętu, skręcić biodra do środka. Dzięki temu zwiększysz nacisk na zewnętrzny podnóżek i będziesz mógł zwiesić się na zewnętrznej nodze. Możesz też spróbować rozluźnić górną część ciała. Większe pochylenie do środka zakrętu pomoże Ci również zmniejszyć pochylenie motocykla przy zbliżonej prędkości. Popracuj też nad linią pokonywania zakrętów - dzięki temu będziesz szybszy.

Fajnie, że nauczyłeś się ustawiać stopy równolegle do motocykla i podbiciem na podnóżku.

Swoją drogą fajny obiekt Smile


Ostatnio zmieniony przez chinczyk dnia Sob 19:12, 07 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strozz
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:03, 07 Kwi 2012    Temat postu:
Poczytaj tutaj:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:16, 08 Kwi 2012    Temat postu:
Very Happy strozz Fajnie to opisali Smile Dzięki z ciekawego linka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:08, 09 Kwi 2012    Temat postu:
Witam

Czytam juz ten wątek dłuzszy czas..
Mialem wcześniej SV650N
Jazda nim była ok. Wchodzenie w zakret to była łatwizna. Moto było stabilne i spokojnie tarłem podnozkami itp non stop.
Teraz mam zeta 07r. i jestem przerażony.
żeby sie złożyć muszę walczyc z nim. Dociskać itp. Wiadomo ze inne moto, geometria itp. ale bez jaj!
Zawieszenie z tyłu jest podkręcone na maxxa na +(H) a w przeciwięstwier do Svki to guma. Przy wyprzedzaniu na koleinach tak mnie podrzuca że nie raz odrywam sie od moto A jak wchodzę w zakręt i jest asfalt nierówny to mam wrażenie że mi dupa ucieka. że podcina koło. Dodam że moto mam obniżone za zawieszeniu z tyłu. Wy też tak macie? Chyba że trzeba jeszcze podkręcić samą sprężynę .. Co myślicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:30, 09 Kwi 2012    Temat postu:
moim zdaniem masz za twarde zawieszenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:42, 09 Kwi 2012    Temat postu:
Ale to bym czuł. Zawieszenie pracuje wtedy. mam wrażenie jakby tylni amor nie trzymał...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:42, 09 Kwi 2012    Temat postu:
miałem podobnie, za twardy tył , podskakiwał i łapał uślizgi, źle się jeździło, popuść fedre i zobacz efekty, co do zawieszenia to teraz męcze swojego zeta

dodam tylko że dużo jeździłem w okolicach Limanowej i praktycznie cały Beskid Wyspowy przejechałem,tam właśnie doświadczałem regulacji zawieszenia, w złożeniu nie równa droga i miałem wrażenie "uciekania, ślizgania", delikatnie zmiękczone i było zdecydowanie lepiej,choć i tak dużo poremontowali tej krzywizny, jak mówiłem popuść zawieszenie i testuj


Ostatnio zmieniony przez avator dnia Pon 16:58, 09 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:07, 09 Kwi 2012    Temat postu:
W złożeniu mam uczucie jakby moto się "husiał" na zawiasie .... przód mam ok ale musze obniżyć trochę... popuszcze i zobaczymy.
Ale to raczej za tydzień bo czekam na nowe opony ContiSportAttack 2!!
Mało opini na ich temat ale za to wszystkie na +
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:23, 09 Kwi 2012    Temat postu:
no to koniecznie daj znać i napisz w temacie .Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
belkot
Świeżak



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto swietej wiezy

PostWysłany: Wto 18:54, 10 Kwi 2012    Temat postu:
Irkus92 trudno mi sie odniesc do SV bo nie jezdzilem ale Zet nie jezdzi w zakretach jak marzenie. Moi kumple ktorzy jezdza na codzien sportami po przejazdzce moim zetem byli lekko zdegustowani. Mi sie dobrze jezdzi (bo lepszych nie probowalem) ale rzeczywiscie jest to troche walka z nim ale napewno nie tak jak ty opisales. Na bank masz zle ustawione zawieszenie. Pamietaj ze za twardo nie znaczy lepiej. Szczegolnie na drodze a nie na torze. Moim zdaniem powroc do ustawien fabrycznych i ewentualnie lekko je utwardz ale nie na maksa. Wazne aby przod i tyl mniej wiecej byl tako samo ustawiony. Jeszcze pytanie jak masz obnizone moto? W jaki sposob? Masz inne mocowanie amora?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:49, 10 Kwi 2012    Temat postu:
Panowie obniżenie zawieszenia zmienia charakterystykę jezdną pojazdu.
Kolega będzie musiał szukać złotego środka.
Ogółem podziwiam was z schodzeniem na kolanko.
Jak widzę te japy u nas na drogach... szkoda pisać Very Happy


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Wto 20:51, 10 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:45, 10 Kwi 2012    Temat postu:
To ja proponuje wrocic do ustawien fabrycznych...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 9:32, 11 Kwi 2012    Temat postu:
fajniutki ten tor,wydaje sie mocno techniczny .... rat gdzie sa robione te zdjecia Smile? pozdrawiam i milej zabawy na kolejnych jazdach
Powrót do góry
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:38, 11 Kwi 2012    Temat postu:
Very Happy rvd1987 to są zdjęcia z wypadu na tor kartingowy do Koszalina Smile Można tam sobie poćwiczyć takie elementy Smile ale z prędkością Max to nie ma tam szans Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 14:28, 11 Kwi 2012    Temat postu:
podobnego typu tor mam niedaleko domu (80km) w Kisielinie pod Zielona Gora wiec znam te klimaty Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 11 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin