Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
stawianie na gume cz. 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Z750_
Gość






PostWysłany: Czw 10:37, 28 Paź 2010    Temat postu:
to ja chyba :
- za duzo waze;
- z motocyklem cos jest nie tak;
- lub trzeba zmienic na Z1000 Wink Rolling Eyes
Powrót do góry
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:12, 28 Paź 2010    Temat postu:
zmieniaj na z1000 problem zniknie mój z 2 biegu idzie z gazu bez strzelania sprzęgła na gumę i frajda jest niesamowita. prędkośc opadania spowrotem na dwa kółka jest tylko zastanawiająco dużaSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frato
Zaglądacz



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:48, 28 Paź 2010    Temat postu:
za młodu mając jawe 350 podnosiłem ją ze sprzęgła a wy macie problem mając 110 koni:)To wyraźnie kwestia psychiki:)Trzeba zatem ćwiczyc ale nie polecam. Nie chce czytać postów ze szpitala...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:54, 28 Paź 2010    Temat postu:
Dokładnie jak Frato napisał ;p
Ja Bandita 600 z gazu "stawiałem" mimo że waży ok 230 kg z płynami i ma "tylko" 78 kucyków Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:06, 28 Paź 2010    Temat postu:
Panowie nie róbcie jaj, każdy pójdzie na koło więc nie ma co o tym się przekomarzać Very Happy Problemem jest jazda na tym kole i zmiana biegów Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:45, 28 Paź 2010    Temat postu:
AdamFilip napisał:
każdy pójdzie na koło więc nie ma co o tym się przekomarzać Very Happy


Dokładnie... aż zapodam kumpla na virago 535 Twisted Evil

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:04, 29 Paź 2010    Temat postu:
Shocked 535 na gumie, koleś jest świetny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:47, 29 Paź 2010    Temat postu:
Jestem początkującym adeptem sztuki gumowania i dopiero w tym roku rozpocząłem stawiać Z w pozycji horyzontalnej. Od razu zwrócono mi uwagę żebym nie lądował na zamkniętym gazie. Taki opadek jest mocny, gwałtowny, zawieszenie się składa i robi się dość twardo. Poza tym bolą ręce. Natomiast kiedy opadałem na gazie, nawet lekkim, motocykl wciąż ciągną do przodu. Kontakt koła z podłożem był łagodniejszy i miałem wrażenie lepszej kontroli, nie było mowy o przypadkowym, niechcianym odkręceniu manety.
Dla niektórych to oczywista oczywistość, ale wydaje mi się że warto wspomnieć i o tym
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:02, 29 Paź 2010    Temat postu:
chinczyk napisał:
Jestem początkującym adeptem sztuki gumowania i dopiero w tym roku rozpocząłem stawiać Z w pozycji horyzontalnej. Od razu zwrócono mi uwagę żebym nie lądował na zamkniętym gazie. Taki opadek jest mocny, gwałtowny, zawieszenie się składa i robi się dość twardo. Poza tym bolą ręce. Natomiast kiedy opadałem na gazie, nawet lekkim, motocykl wciąż ciągną do przodu. Kontakt koła z podłożem był łagodniejszy i miałem wrażenie lepszej kontroli, nie było mowy o przypadkowym, niechcianym odkręceniu manety.
Dla niektórych to oczywista oczywistość, ale wydaje mi się że warto wspomnieć i o tym


No wszystko się zgadza. Szkoda sprzętu oczywiście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Sob 18:52, 30 Paź 2010    Temat postu:
postawilem go dzisiaj z gazu po odchyleniu sie maksymalnie do tylu, no i ledwo ledwo podniosl sie przod. Wedlug mnie jest kupe lepiej postawic go ze sprzegla, bez szarpania, mordowania lekko i przyjemnie. Z750 jest jednak nie tak mocny zeby go z gazu wyrawalo na jedno, trzeba w koncu pomyslec o Z1000 Wink
Powrót do góry
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:57, 30 Paź 2010    Temat postu:
Jak Ci tak chujowo na koło idzie to lepiej zobacz czy w papierach nie masz wpisanej kastracji na 34 konie Twisted Evil Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Sob 19:04, 30 Paź 2010    Temat postu:
filipek napisał:
Jak Ci tak chujowo na koło idzie to lepiej zobacz czy w papierach nie masz wpisanej kastracji na 34 konie Twisted Evil Razz


nie no bez jaj, jest 77,70 kW Wink
ale tlumik orginalny tez musze wywalic bo czuje ze go tlamsi straszliwie, Zetor nie ma jak sie wypierdziec pelna para Wink


Ostatnio zmieniony przez _Z750_ dnia Sob 19:06, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:46, 30 Paź 2010    Temat postu:
Z oryginalnym masz lepszy dół i tym bardziej powinien stawać z gazu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:12, 31 Paź 2010    Temat postu:
_Z750_ napisał:
postawilem go dzisiaj z gazu po odchyleniu sie maksymalnie do tylu, no i ledwo ledwo podniosl sie przod. Wedlug mnie jest kupe lepiej postawic go ze sprzegla, bez szarpania, mordowania lekko i przyjemnie. Z750 jest jednak nie tak mocny zeby go z gazu wyrawalo na jedno, trzeba w koncu pomyslec o Z1000 Wink

Jeżeli masz kolegę który umie gumować to daj mu swój sprzęt, a zobaczysz że idzie na wszystkie sposoby Smile. Mój znajomy miał tak z F3, upierał się że nie chce/nie daje rady iść w górę, mój brat mu pokazał że się bardzo mocno mylił Very Happy
A co do zmiany na Z1000, zmieniaj Twisted Evil idzie jak szalony na koło jak i do przodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:10, 31 Paź 2010    Temat postu:
Mat ma rację. Jeśli ktoś uważa, ze jego sprzęt nie idzie na koło to niech da komuś kto lata i zobaczy wtedy, ze się głęboko mylił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin