Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
amortyzator skrętu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:52, 28 Wrz 2010    Temat postu:
juby napisał:
locdog napisał:
amory skretu w motocyklach takich jak Z750/1000 to wywalenie pieniedzy w bloto, no ale co kto lubi


nie zgadzam się bo zety są krótkie przez co podatne na nadmierne przenoszenie sił na kierownice. Mniej potrzebny jest amortyzator z ścigaczach


no jak amortyzator skretu jest mniej potrzebny w scigaczach, gdzie jest ostry kat glowki ramy, a bardziej potrzebny w nakedzie o lagodnej geometrii to ja nie mam pytan w takim razie...
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:04, 28 Wrz 2010    Temat postu:
Juby ja sie z Tobą nie zgadzam Very Happy W sportach TO PODSTAWA, w Zecie BARDZO PRZYDATNA RZECZ Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:18, 30 Wrz 2010    Temat postu:
Ma ktos może do sprzedania amorek do zeta z roku 2004 ? Chetnie bym uzbroil kawe,z tym ze nie usmiecha mi sie teraz wydawac 1100 zl : )

Co do dyskusji z poprzednich stron, jezeli ktos uwaza ze w zecie 2003-2006 amorek skretu jest niepotrzebny, to poprostu nie jezdzi tym moto zgodnie z jego przeznaczeniem, czyli szybko : )
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 19:56, 01 Sie 2011    Temat postu:
Podbijam temat poprzez pytanie. Jak najlepiej ustawić rotacyjny amor skrętu Scottsa w z1000 i do czego służą poszczególne regulacje? Jest pokrętło HS, które obraca się w koło chyba ponad 20 kliknięć, obok pod zaślepką jest większa śruba i po bokach dwie małe.

Amora jeszcze nie założyłem ale jak już to zrobię chciałbym od razu go ustawić.

Pzdr
Tomek
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:48, 01 Sie 2011    Temat postu:
To co się obraca (te 20 kliknięć) ja miałem zawsze ustawione na 3/4, ustawiasz tym stopień tłumienia. Czym bardziej skręcisz w prawo tym ciężej będzie chodzić kierownica. Tej drugiej śrubki (pod czarnym plastikiem) lepiej nie ruszaj, zostaw jak fabrycznie jest ustawione, bo jak odkręcisz za bardzo to poleci olej i nigdzie go nie kupisz Confused po boku masz dwie małe śrubki z wycięciem jak półksiężyc, z lewej i prawej, Jak masz książkę to zobacz w instrukcji, ze odpowiednie ustawienie tych śrubek po obu stronach pozwala na regulację zakresu działania amorka, chodzi o stopień skrętu. Można go nimi tak ustawić, żeby po lekkim skręcie amorek się wyłączał i żebyś lekko miał przy skręcie na przykład podczas przestawiania moto, każda z tych śrubek ma cztery stopnie ustawienia jak w zegarku, na godz. 3, 6, 9, 12. Amorek jest zajebisty, miałem przy tamtym zecie i szkoda, ze do nowego nie robią mocowania Sad
Tutaj masz link do instrukcji w pdf. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Pon 20:56, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:11, 01 Sie 2011    Temat postu:
dzięki za info. Wydaje mi się, że mam 24 kliknięcia??? Jak Ty miałeś ustawione te śrubki z boku???
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:24, 01 Sie 2011    Temat postu:
BRABUS napisał:
dzięki za info. Wydaje mi się, że mam 24 kliknięcia??? Jak Ty miałeś ustawione te śrubki z boku???


Ja miałem 12 o'clock Wink Może i 24 kliknięcia ma, nie pamiętam, ustawiałem na 3/4 obrotów, żeby było nie za ciężko ale dobrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:11, 03 Sie 2011    Temat postu:
Odebrałem dziś mocowanie amorka do z1000 2010-2011, bardzo fajnie i profesjonalnie zrobione, musiałem trochę plastik kluczyka przyciąć i jest git. Bałem się, że to będzie chińska tandeta ale się miło zaskoczyłem. Jak coś to służę pomocą przy montażu jak ktoś zakupi.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:41, 04 Sie 2011    Temat postu:
A pod jaki amor ? HyperPro ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:44, 04 Sie 2011    Temat postu:
MAT napisał:
A pod jaki amor ? HyperPro ?


Jest pod Ohlins'a.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 12:25, 13 Sie 2011    Temat postu:
Dzisiaj zakładałem amor Scottsa i powiem szczerze lepiej jak nic nie trzeba spawaćSmile Może spawacz był dupa ale spawy nie chciały za bardzo trzymać się ramy(bolec pod tym kątem idealnie), trzeba było potraktować całość szlifierką a potem żeby to jakoś wyglądało dać troche kitu i prysnąć. Oczywiście nie jestem pewien jak z trwałością spawu no ale cóż, się kupiło trzeba było założyćSmile Aaaaa i przy glebie garażowej crashe PWL dają radęWink
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:34, 13 Sie 2011    Temat postu:
To pewnie spawacz był "dupa" Very Happy Ja w poprzednim z1000 spawałem mocowanie do scotts'a i do dziś u kumpla ładnie to wygląda i jest super. Przed spawaniem trzeba papierkiem ściernym przetrzeć farbę inaczej się nie przyspawa, a wystarczy naprawdę mało. Tutaj masz link i zdjęcia w PDF. [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 14:43, 13 Sie 2011    Temat postu:
Nie no oczywiście, że lakier był drapany. Wręcz po paru próbach delikatnie podszlifował dla lepszego efektu. Jest jak jest, najwazniejsze, że trzyma a to miejsce, na które raczej nie zwraca się uwagi.
Powrót do góry
Skulek
Świeżak



Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:08, 31 Paź 2013    Temat postu:
Witam, Panowie zakładał ktoś amor do Z1000SX ?

dosyć ciekawe mocowanie, chociaż dosyć wysoko:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Skulek dnia Czw 14:08, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ULOK
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:47, 06 Lut 2014    Temat postu:
Panowie czy może ktoś zna ten amorek?co to jest ?warte to cos?
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez ULOK dnia Czw 22:47, 06 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin