Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Pora rozwinac najciekawszy temat. Jak te Zeciki wygladaja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:06, 27 Lut 2008    Temat postu:
patrzcie jaka szybke znalazlem zajebista

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:17, 27 Lut 2008    Temat postu:
Ladna jest ale szkoda ze do Z750 po 2007 roku, wlasnei czegos takiego bede szukal do swojego Zeta ewentualnie mysle tez na taka od Puiga :

[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko nie wiem czy jest sens montowac taki zagiel, jakbym byl pewny ze bedzie mniej wialo to bym zaryzykowal. Tak czy siak sprawa do przemyslenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:46, 27 Lut 2008    Temat postu:
nawet nie zwrocilem uwagi ze to >07r to juz po temacie , a wygladala zajebiscie. znalazlem jeszcze polki podwyzszajace kierownice. musze zobaczyc na jakiej wysokosci jest seria bo tam mozna zamowic 60mm Rizomy moze byc fajna akcja Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:18, 27 Lut 2008    Temat postu:
A po co podwyzszac fajere ? Wez wytlumacz bo nie kapuje Smile . Tak jak pisalem zalozylem fajere LSL Streetbar, ktora ma 4.5 cm wysokosci, jest szeroka i praktycznie prosta, siedzi sie fajnie, w rekach lezy dobrze tylko do zakrecania trzeba bedzie sie przyzwyczaic.

Obnizenie kierownicy to jeszcze zrozumie ale zeby ja podwyzszyc to juz nie, chyba ze to jakas warta uwagi rzecz to moze sie pomysli. Pod uwage trzeba tez wziasc dlugosc linek i przewodow hamulcowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:45, 28 Lut 2008    Temat postu:
ja tez mam wymieniona kierownice na prosta z poprzeczka renthala a podwyzszenie sluzy jeszcze zajebistrzej jezdzie, latwiejsza kontrola i stawianie na koleczko tylne jak i przednie. kiedys sie lubowalem w supermoto i chyba z tego mi jeszcze to zostalo. z linkami widze ze tez chyba miales problem Smile i z takim dzyndzelkiem od tego plastiku przy roll gazie,niewiedzialem czemu mi te plastiki sie nie schodza a tu to male gowno Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:19, 28 Lut 2008    Temat postu:
No dzyndzelek poszedl pod brzeszczot, ciachnalem skubanca bo przeszkadzal przy zlozeniu przelacznikow. Co do do mojej fajery to ma ona szerokosc 805 mm, przylozylem ja w garazu do orginalnej i okazalo sie ze moja jest od niej tylko po 2 cm dluzsza. A poniewaz LSL jest niski i praktycznie nie ma zadnego wygiecia w strone baku to linki pasuja bez problemu. Problem mam tylko z przewodem hamulcowym (orginalnym) ktory zapiera mi sie teraz o owiewke, ale w sobote montuje te w oplocie stalowym wiec problem powinien zniknac bo maja one mniejsze koncowki.

Jutro ide to juz tak konkretnie poskrecac i spasować, jak okaze sie ze fajera jest za szeroka to przytne po te 2 cm z kazdej strony i tez bedzie dobrze. Postaram sie wrzucic jakas fote.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:35, 28 Lut 2008    Temat postu:
@cerb: powiedz mi, bo widze ze masz tlumiki scorpion, zadowolony z nich jestes??
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:04, 29 Lut 2008    Temat postu:
Pewnie ze zadowolony Very Happy, fakt ze za malo jeszcze Zetem jezdzilem ale dzwiek z wydechow pasuje mi w 100%. W moim wczesniejszym motocyklu (SV650) tez mialem zalozonego Scorpiona - powodow do narzekania - zadnych.

Tu mozesz posluchac jak brzmia te tlumiki , efekt na zywca jest calkiem inny - taki ze przy przegazowkach na aparacie pojawiaja sie zakłócenia [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 13:30, 29 Lut 2008    Temat postu:
witam

Zastanawiam sie nad kupnem jakiegos duzego nakeda,obecnie jezdze sportowym motocyklem i nie chcialbym sie przesiadac na cos co bedzie zamulac...127 KM i 96 Nm,to nie jest malo ,jednak chcialbym miec troche wiecej,silnik z zx9r,ale moto jest ciezszy od 9 o ok.20 kg,moment i moc tez sa nieco zmniejszone...
-Pytanie brzmi czy ktos przesiadl sie ze "szlifierki" na z1000 i jakie sa jego wrazenia??
- jak skutecznie zwiekszyc jej moc??(z1000)
-ile mocy dodaja sportowe tlumiki,zmiana mapy zaplonu??
Powrót do góry
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:51, 29 Lut 2008    Temat postu:
[link widoczny dla zalogowanych]

to jest wydech ktory zmienia ostro harakterystyke + okolo 7km i minus 10kg. taka jest roznica wagi miedzy seryjnym a tym wydechem.
ten wazy 5.2kg a seria 16kg. do tego power commander III ktory ma poprawic osiagi o 15% tak zapewnia producent ale jak to bedzie to sie okaze. A wiec z tego wszystkiego wynika ze powinno pokazac sie okolo 150km.

Za max 3 tyg powiem ci ile udalo mi sie z tego wszystkiego wycisnac. Wrzuce wykres z hamowni bo bede zakladal powera i hamowal go od razu w polandposition u Kedziorka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reaper




Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wadowice

PostWysłany: Sob 19:53, 01 Mar 2008    Temat postu:
Anuh-Z1000 a taki wyświetlacz biegów pasuje do Z 750 i czy byłbyś w stanie taki załatwić jak tak to w jakiej cenie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:56, 01 Mar 2008    Temat postu:
Orginalne tlumiki waza dokladnie 14.5 kg, wiem bo sprzedawalem swoje jednemu gosciowi i na poczcie pokazalo 14.85 kg razem z dosc grubym kartonem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:39, 01 Mar 2008    Temat postu:
to chyba ostro przechodzony miales Wink


A wysfietlacz biegow pasuje do kazdego sprzeta, sa dwa typy do licznikow cyfrowych i analogowych. mysle ze dalo by rade to sciagnac jak bys chcial ja bym chcial za to 50zl a tu jest link:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Anuh-Z1000 dnia Sob 21:44, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:34, 03 Mar 2008    Temat postu:
panowie dajcie mi namiar na filtr k&n
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:01, 03 Mar 2008    Temat postu:
U nas w polsce to kupisz praktycznie wszedzie, ale cena to okolo 230 zl, w USA 43$ plus przesylka 15$ czyli jakies 60$ co daje 150 zl. Ja zamawialem filtr powietrza K&N, filtr oleju K&N, crashpady, czarne klamki hca i sprzegla, 4 szt swiece irydowe - to razem z przesylka wynioslo mnie to 446 zl, u nas zaplacilbym co najmniej 900 zl.

Zakupione na ebay.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Strona 2 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin