Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 0:30, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja szukając zeta natknąłem się na jedna sztukę pomalowaną czarnym matem 2005r. Wyglądało to całkiem fajne. Właściciel przyznał się jednak że miał z tym sporo problemów
1) Każda rysa nawet najdrobniejsza jest nie do usuniecie, nie można spolerować bo zostaje ślad na całym obszarze polerowania.
2) Większość lakierników lakieruje matem bez ostatniej warstwy co powoduje że lakier nie jest odporny na rozpuszczalniki, rozlejesz paliwo na baku i po zawodach lakier schodzi albo się odbarwia. (Być może jest to kwestia technologii dobry lakiernik to ogarnie)
3) Z utrzymaniem czystości nie ma problemu ale zmywanie much z takiego lakieru trzeba robić niezwykle ostrożnie nie można nadmiernie trzeć
Jam mam kask AGV K4 w czarnym macie fajnie wyglądał jak go dostałem w maju tego roku w tej chwili z bliska same smugi od zmywania robali
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:40, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Czarny mat, jak polakieruję to się wypowiem w kwestii utrzymania i trwałości, zamierzałem polakierować zeta w tym kolorze już od dawna, ale prace zaczną się od poniedziałku jak zrobię to się pochwalę. Aby uniknąć problemów z robalami i rysowaniem lakieru użyję lakieru 2-warstwowego czyli czarna baza+matowy bezbarwny, tylko nie wiem czy uzyskam odpowiedni stopień zmatowienia powierzchni, ale tego dowiem się po pierwszych próbach, z lakierem matowym doświadczenie ma Anuh myślę że coś podpowie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:19, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki chłopaki, dowiedziałem się u znajomego lakiernika (jeden z najlepszych w okolicy) i pomaluje mi trzy warstwy bazy i na koniec lakier bezbarwny z dodatkiem jakiegoś specyfiku, który pozwala na rozlewanie benzyny po baku Dodatkowo trzeba później specjalną pastą bezbarwny przetrzeć i są jakieś szmatki do matowego czyszczenia. Postanowiłem po sezonie go pomalować w czarny mat ale jeszcze się waham, muszę coś obejrzeć z bliska i podejmę decyzję.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:12, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ten mi się podoba najbardziej. Super malowanie
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:03, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No ładny chociaż już prawie ociera się o kicz ale jeszcze ze smakiem zrobiony tylko żal potem takim jeździć lepiej postawić w salonie koło TV
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:13, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tak jak ktos pisal mat jest ciezki w utrzymaniu nie odwracalne sa rysy powstale w czasie uzytkowania.co do techniki kladziesz baze(kolor) a nastepnie kladziesz klar (bezbarwny) ze specjalnym dodatkiem 50% dodatku i 50% klaru .Zopatruje sie w mieszalni RM tam polecili mi taki dodatek .Lakier ma normalne wlasciwosci z ta rozica ze w czasie wysychania matowjeje i juz taki pozostaje.osobiscie nie polecalbym malowac elementow w macie za jakis czas moze kiepsko wygladac ,zato lakier w polysku zawsze mozna przetrzec pasta i bedzie jak nowy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:10, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Malowanie trochę przekombinowane jak dla mnie ale felgi są po prostu niesamowite ich cena pewnie tak jak wygląd rzuca na kolana niestety..., Te trójramienne oryginały dużego zeta wyglądają już trochę starawo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|