Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zmiana zebatek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:06, 23 Lut 2010    Temat postu:
15/45 czemu aż tak ekstremalnie.

Oryginalnej długości łańcuch wykorzystasz na pewno przy 15/43, 15/44, ale czy starczy do 15/45 ciężko stwierdzić. Na twoim miejscu, na początek zmieniłbym tylko przód, bo na zbyt ostrym przełożeniu nie da się jeździć na dłuższe trasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 22:49, 16 Sie 2010    Temat postu:
Witam panowie,
Może ktoś mi podpowiedzieć gdzie znajdę tylną zębatkę 44/45 zębów ??? Szukałem na allegro, ale na nic nie natrafiłem Sad Czy przy standardowej przedniej zębatce 16zębów - 45 z tyłu to nie przesada przy normalnym użytkowaniu głównie w mieście, ewentualnie wypady 30-40km. poza miasto ? Ostatnio próbuję trochę gumować Zeciora i coś kiepsko mi to szło. Jak się okazało z tylu mam obecnie 41 zębów i stąd może te kiepskie wyniki Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 17:36, 17 Sie 2010    Temat postu:
czy zębatki i łańcuch od z1000 podejdą do z750
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:51, 17 Sie 2010    Temat postu:
Chyba nie bo z z750 jest łańcuch 520, a w z1000 525 czy 530..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:40, 17 Sie 2010    Temat postu:
gandi napisał:
Chyba nie bo z z750 jest łańcuch 520, a w z1000 525 czy 530..


Tak jak pisze gandi, Mały zet 520, duży 525. Poza tym osadzenie przedniej zębatki na wałku w obydwu modelach jest różne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:20, 30 Sie 2010    Temat postu:
Witam,
Dostałem dziś zębatkę na tył 45 zębów, z przodu mam 16. Niestety oryginalny łańcuch jest o jakieś 3-4 ogniwa za krótki. Czy myślicie, że zakup 3 ogniw + spinki x-ring do łańcucha 525 będzie dobrym rozwiązaniem ? Czy aby zdjąć obecny łańcuch trzeba go ciąć ? Jeśli tak, w obojętnie którym miejscu ?
Będę wdzięczny za porady - wszelkie modyfikacje oczywiście będzie robił kolega, który ma większe pojęcie o tym Smile
Powrót do góry
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:56, 30 Sie 2010    Temat postu:
Żadne spinki. Tylko zakuwanie lancucha. musisz to zrobic tak zeby zakuc lancuch bo spinka przy takim naprezeniu moze poprostu strzelic.

Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Pon 19:56, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:06, 30 Sie 2010    Temat postu:
Wszystko zależy od tego jaki łańcuch masz obecnie założony. Jeśli DID lub RK, to ogniwa i spinki do zakuwania dostaniesz bez problemu, ale jeśli jest to oryginalny łańcuch czyli EK, to będzie problem z dokupieniem dodatkowych ogniw. Pod żadnym pozorem nie próbuj łączyć elementów łańcucha od dwóch różnych producentów, każdy z wymienionych przeze mnie producentów stosuje inną średnicę sworzni, sprawdzałem mikrometrem i nie polecam kombinacji mimo, że ogniwa wyglądają prawie identycznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 5:09, 13 Lip 2014    Temat postu:
Odgrzeje kotleta...z1000 2004r zebatki seria 16/42 chcialbym z gazu stawiac na kolo z 2biegu co zmienic?przednia czy tylns zebatke?tak zebym nie musial lancucha zmieniac Smile bo ma zadbany i w ladnym stanie.

Ostatnio zmieniony przez michalkowal dnia Nie 5:10, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gibaZZZ




Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B-stok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:27, 13 Lip 2014    Temat postu:
Żeby nie zakładać nowego tematu, dopiszę się tutaj. Czy ktoś ma zębatkę 60z i jakiej długości ma być łańcuch do tej zębatki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:39, 13 Lip 2014    Temat postu:
michalkowal napisał:
Odgrzeje kotleta...z1000 2004r zebatki seria 16/42 chcialbym z gazu stawiac na kolo z 2biegu co zmienic?przednia czy tylns zebatke?tak zebym nie musial lancucha zmieniac Smile bo ma zadbany i w ladnym stanie.



Ja bym "urwał" ząbek z przodu,albo +2 na tył - łańcuch bez zmian.





gibaZZZ napisał:
Żeby nie zakładać nowego tematu, dopiszę się tutaj. Czy ktoś ma zębatkę 60z i jakiej długości ma być łańcuch do tej zębatki?




Ja miałem w F3 61zębów i łańcuch brałem z rolki,niestety już moto od pewnego czasu nie mam,więc nie pamiętam ile ogniw musiało tam być.

A tak na marginesie,szkoda sprzęta,bo do stuntu to nie tylko zębatkę i łańcuch,ale dużo innych gratów wkładasz i wymieniasz.... Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gibaZZZ




Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B-stok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:55, 13 Lip 2014    Temat postu:
mihoo tak wiem, ale od czegoś trzeba zacząć. Nikt nie urodził się stunterem i motocykla też nie miał idealnie od razu zrobionego. Zwykłe jeżdżenie po mieście w kułko już mi się nudzi, tras nie lubię robić, a na wchodzenie w winkle przy 200 na torze chyba nie mam tyle jaj. Tak więc trzeba se życie urozmaicić Smile Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:46, 13 Lip 2014    Temat postu:
Dokładasz tyle ogniw do łańcucha ile więcej będziesz miał na zębatce, zostaje większ regulacja, ale będzie git
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gibaZZZ




Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B-stok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 3:09, 14 Lip 2014    Temat postu:
czyli podciągam tak jakby na maksa, przykładam łańcuch, i patrzę ile pustych zębów mi zostało tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:57, 14 Lip 2014    Temat postu:
skoro przykładowo masz 112 ogniw i zębatkę zmieniasz z 43 na 60 zębów, to różnica wynosi 17, nie trza się przyglądać, na zapas nie dokładaj, zeby nie wyszlo, ze za długi łańcuch kupiles Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin