Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:19, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
pisalem w temacie mynetmoto ale jako ze to w sumie ogolnie o oponach to wkleje tu bo ciekaw jestem odpowiedzi:D
sluchajcie szybkie pytanie, chce kupic tylnia gume, bo moja sie konczy dosc mocno juz, i zaleznie od rodzaju zetki jaka wybiore ceny tej samej opony sie roznia, wiecie o co chodzi? w parametrach opona ( dunlop qualifier ale I nie II) jest identyczna, ale jest o 30 euro drozsza jak klikam na moja zetke, jak na przed liftem to jest tansza , ktos wie o co kaman?
update zamowilem te bez oznaczenia NK , to jakies oznaczenie na rynek niemiecki, wiec olalem bo opony podobno takie same
[link widoczny dla zalogowanych] te zamowilem, chyba ok co?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sebastian z1000
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: londyn/chrzanow Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:15, 28 Mar 2012 PRZENIESIONY Śro 20:40, 28 Mar 2012 Temat postu: jakie opony do z1000 |
|
|
witam mam dylemat musze wymienic gumy w moim z1000 prosze o rade moze ktos jezdzi lub jezdzil na takich lub poleca inne
) Michelin Pilot Road 2CT
Michelin Pilot Road
Dunlop SportMax RoadSmart
dzieki za pomoc seba
http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/kawasaki-z1000-2003r-od-seby,3940.html
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:37, 28 Mar 2012 PRZENIESIONY Śro 20:41, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja na małym zecie mam pilot road 2.. co prawda jest to moje pierwsze moto i nie mam porównania, ale jak dla mnie oponki są ok. byłem miło zaskoczony jak się trzymają na mokrym (spora ulewa) ,a wyobrażałem sobie że jazda na moto po deszczu to kaskaderka.. według mnie dają radę.. teraz właśnie mam do wymiany tylną i też będzie to pilot road 2.. myślałem o pilot road 3, ale jak trochę poczytałem dochodzę do wniosku że "dwójka" jako całokształt wypada od "trójki" trochę lepiej która co prawda lepiej odprowadza wodę.. wiadomo ilu użytkowników tyle opinii.. decyzja należy do Ciebie..
pzdr. Gruby.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebastian z1000
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: londyn/chrzanow Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:13, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki bede zmienial w maju wiec jeszcze pomysle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
irkus92
Świeżak
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:21, 06 Kwi 2012 PRZENIESIONY Pią 22:31, 06 Kwi 2012 Temat postu: CONTINENTAL CONTISPORTATTACK 2 TL |
|
|
Witam.
Wiem że temat juz był.
Ale chciałem trochę odświeżyć.
Jestem na kupnie opon i pojawiła sie mała nowość
CONTINENTAL CONTISPORTATTACK 2 TL
Niestety nie mogę znaleźć żadnego info z autopsji....
Może ktoś z was wie coś na ten temat?
Natomiast rozważam jeszcze
-METZELER SPORTEC M5
-MICHELIN PILOT POWER 2CT
Proszę o jakies opinie i pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:26, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ostatni sezon latałem na Conti Sport Attack (1) i dla mnie rewela, jednak jeździłem też na PP2CT i chyba są ciutkę lepsze od Conti, szybciej się nagrzewają.Nie wiem jak druga wersja, ponoć lepsza,ale ja obecnie na ten sezon celuję w:
1. PP2CT
2. BT016 PRO lub S20
3. ROSSO II
4. Dunlop Sportsmart
|
|
Powrót do góry |
|
 |
irkus92
Świeżak
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:12, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nikt nic nie wiem o tych Conti?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:37, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ja jak kupilem zeta to mialem battlaxa byla ok ale to byl pierwszy sezon jego i moj z nim. pozniej zmienialem 2 razy na diablo corse II ok 7tys i byl koniec bez zbyt duzego palenia, teraz 2 razy juz zakladalem piloty 2ct i tez sa ok ale jak i poprzedniki 7tys i nie ma opony. szkoda troche kasy wydawac na gumy jak sie tak szybko koncza ale ja wychodze z zalozenia ze to te kilka centymetrow trzyma na na drodze i chyba jednak warto zalozyc dobra opone. nie kupuje tez uzywek i innych wynalazkow. przednia opona wytrzymuje 2 tylne wiec to sie jakos rozklada cenowo chodz i z drugiej strony niestety nie jezdze zbyt duzo (juz) ale moze bedzie troche lepiej we tym roku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:38, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Kupując moto miałem założone dunlop sportmax, koleją Sie zacnie. W 3 miesiące zrobiłem 5000 i chyba w okolicach 7-8 k trzeba będzie tył zmienić. Zastanawiam Sie czy zmieniać na inna czy zostać przy dunlopie. Ale z drugiej strony po co zmieniać coś dobrego...[/b]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:22, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tecmax napisał: | Ale z drugiej strony po co zmieniać coś dobrego...[/b] |
Żebyś wiedział że są lepsze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:52, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja polecam
MICHELIN PILOT POWER PURE 2CT
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez mAti dnia Nie 12:55, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:13, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Noi nadszedl czas i na mnie w zwiazku ze zaraz tylnia sie skonczy wiec juz sie rozgladam. 2ct czy cos innego? Do malego 180 czy 190? Jaka bedzie roznica przy szerszej oponie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:20, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Mateusz.. poczytaj w necie i dobierz cos co Ci najlepiej podejdzie.. ja kupiłem Pilot Road 2.. dobre na suchym, a jeszcze lepsze na mokrym.. są już pilot road 3.. kupił je mój sąsiad Czarek do swojego FZ1 i też zadowolony.. jak kupowałem swoje to zastanawiałem się nad Pilot Power-ami.. ale te podobno "szybciej schodzą".., ale lepiej trzymają i biorąc pod uwagę twoje zapedy torowe to PP będą lepsze.. ja tam ze swoich jestem zadowolony.. Jak już coś wybierzesz to daj znać co, to może cene dobrą ogarniemy z Kamykiem..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:34, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Zamowione, jutro wymiana:-) Pilot Power 2CT produkcja 6tydzien 2012, zobaczymy czy lepsza od sportmaxa:-)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:06, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
W zeszłym tygodniu założyłem u siebie bridgestony bt 016 zrobiłem na nich póki co około 200 km, wcześniej jeździłem na michałkach power pure i powiem szczerze że czuć różnicę. W prawdzie mniejsza przyczepność może wynikać z tego że opona nie jest jeszcze dobrze dotarta, zobaczymy jak będzie później
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|