Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jakie paliwko lejecie?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie paliwo zalewasz do zeta
95
59%
 59%  [ 39 ]
98
18%
 18%  [ 12 ]
Czasem to czasem to
22%
 22%  [ 15 ]
Wszystkich Głosów : 66

Autor Wiadomość
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:28, 19 Cze 2011    Temat postu: Jakie paliwko lejecie?
Może i pytanie głupie ale trochę sie zamieszalem, na kursie pamietam ze koleś mi wbijal do głowy ze jak tankuje to jedynie 98 bo do moto 95 to ni huhu. Przyjąłem to jako ze uznałem ze wie lepiej ale potem zauważyłem ze większość leje Itak 95 . Podpytalem kumpli i oni na to ze obojętnie. Co uważacie. Tej kwestii? 98 95 czy obojętnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:40, 19 Cze 2011    Temat postu:
Ja leję 95 i nic złego się nie dzieje. Od czasu do czasu zaleję v-powera żeby przegonić układ Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:53, 19 Cze 2011    Temat postu:
Cały czas zalewam 95, za drogi interes na 98 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:55, 19 Cze 2011    Temat postu:
Ja 95 a od święta 98, ale rzadko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:15, 19 Cze 2011    Temat postu:
Czyli ogólnie idea ze tylko 98 nie ma poparcia? Szkoda ze nie spytałem wtedy czemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:49, 19 Cze 2011    Temat postu:
Do Zeta lalem 98 ale po testach (spalanie, osiagi) wyszlo ze to to samo co 95 wiec pozniej tylko 95. Teraz do GSX-R'a lecje 95 ale przy nastepnym takowaniu do pelna zaleje zbiornik 98 zeby sprawdzic jaka bedzie roznica. Najlepiej w jakies dluzszej trasie, zapala sie rezerwa, jade jeszcze tak z 20-30 km zeby zostalo tylko na dnie i zalewam do pelna 98 i lece dalej w trase, mysle ze wtedy najlepiej mozna wyczuc roznice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frato
Zaglądacz



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:57, 19 Cze 2011    Temat postu:
tylko 95, nie ma sensu przepłacać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 23:50, 19 Cze 2011    Temat postu:
Ja nie wiem skad wzial sie mit, ze im wiecej oktanow tym lepiej, chyba z reklam telewizyjnych. W jaki sposob mozesz odczuc roznice na fabrycznych ustawieniach zaplonu i map paliwa, bo nie bardzo ogarniam jak to moze byc mozliwe?
Powrót do góry
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:45, 20 Cze 2011    Temat postu:
A ja mam taką ciekawostkę. W 600RR 2005 w książeczce jest napisane, że silnik jest przystosowany do paliwo 91 oktanów, więc po co lać 98 Wink.
Ja w zecie różnicy nie zauważyłem, w pracy silnika i w jeździe, czy jest 98 czy jest 95, a tankuję przeważnie na jednej stacji. Zauważyłem tylko że czasami, że mniej strzela w wydechach.
W wielu CPN'ach 98 to po prostu 95, niestety u nas lubią kręcić wszyscy. Usłyszałem to od gościa który rozwozi paliwo, jak się nie zmieści do zbiornika z 95 to leją do 98. Swoją drogą Ci kierowcy to mają raj Very Happy


Ostatnio zmieniony przez MAT dnia Pon 8:46, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:33, 20 Cze 2011    Temat postu:
fabryka zaleca 95 więc tankuję tylko 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:56, 20 Cze 2011    Temat postu:
A jaka to różnica skoro benzyna w PL nie ma tylu oktanów jak ją na stacjach opisują?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chinczyk
Bywalec



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:10, 20 Cze 2011    Temat postu:
Ja też leję 95 po próbie z 98 - brak odczuwalnej różnicy w spalaniu czy osiągach. No i do tego serwisówka tak prawi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:05, 20 Cze 2011    Temat postu:
Zawsze leje 98, wlasnie ze wzgledu na jakosc paliw w polsce.
Lejac 98 mam wieksza szanse miec 95 w baku, niz lejac 95...

Slyszeli o spalaniu stukowym i jego efektach?
Nie latamy cinkocienko, ktore przepali nawet nafte kosmetyczna, tylko dosc mocno wysilonymi, bardzo precyzyjnie wyprodukowanymi silnikami gdzie moc z litra pojemnosci oscyluje powyzej 100KM...

Poza tym jaka jest roznica w cenie, na baku? 5zl? 10zl?

Lewa w gore Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 13:07, 20 Cze 2011    Temat postu:
W instrukcji obsługi znalazłem info, że musi być minimum 91 oktanów.
Dla potwierdzenia fotka

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 19:53, 20 Cze 2011    Temat postu:
dtox napisał:
Zawsze leje 98, wlasnie ze wzgledu na jakosc paliw w polsce.
Lejac 98 mam wieksza szanse miec 95 w baku, niz lejac 95...

Slyszeli o spalaniu stukowym i jego efektach?
Nie latamy cinkocienko, ktore przepali nawet nafte kosmetyczna, tylko dosc mocno wysilonymi, bardzo precyzyjnie wyprodukowanymi silnikami gdzie moc z litra pojemnosci oscyluje powyzej 100KM...

Poza tym jaka jest roznica w cenie, na baku? 5zl? 10zl?

Lewa w gore Wink


a o czujniku spalania stukowego i wyprzedzeniu zaplonu to slyszal? Stawiam duze piwo temu kto osiagnie spalanie stukowe na seryjnym silniku i paliwie z normalnej stacji:)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin