Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:04, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
hmmm to u mnie jest z 15 mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:32, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. Prawie każdy ma z tym problem. Najgorszy jest ten pierwszy raz. Prawie zawsze naciągamy łańcuch zbyt mocno a to jest bardziej szkodliwe od dużego nawet luzu.
Pozdrawiam
Jacek
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 19:33, 15 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:44, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A jaki rozmiar łańcucha jest do z 750 bo u mnie jakiś chudy jest.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:40, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
520 (no niestety jest cienki,dlatego warto kupić super-hiper wzmocniony!),112 ogniw.
Polecam do ściągnięcia serwisówkę z forum,tam wszystko jest,co będziesz chciał wiedzieć odnośnie Zetki!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Paweł
Świeżak
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:40, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A ja mam takie pytanie co ile km naciąga się łańcuch mój przebieg to 2400
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:04, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Naciąga się wtedy gdy trzeba sprawdzaj co 1000km i jak będzie za duży luz to naciągnij.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Reaper
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Czw 18:08, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. gdzie można kupić dobry zestaw napędowy macie jakieś dobre sklepy
interesuje mnie tez zamiana z 15-43 na 14-44 lub 14-45 i najlepiej żeby był zakuty nie chce zepsuć nowego napędu więc może lepiej będzie rozkręcić wahacz .a co do długości to czy przy 14-45 wystarczy 112ogniw ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:38, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Na allegro się pokazują zestawy napędowe do Z750 co do zakucią łańcucha to zrobią Ci to w każdym warsztacie motocyklowym Samo zakucie łańcucha to pewnie pare minut roboty. Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:28, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Reaper napisał: | Witam. gdzie można kupić dobry zestaw napędowy macie jakieś dobre sklepy
interesuje mnie tez zamiana z 15-43 na 14-44 lub 14-45 i najlepiej żeby był zakuty nie chce zepsuć nowego napędu więc może lepiej będzie rozkręcić wahacz .a co do długości to czy przy 14-45 wystarczy 112ogniw ? |
-A nie lepiej/taniej Ci wyjdzie kupić ze sklepu/warsztatu na miejscu,przynajmniej za przesyłkę nie będziesz musiał płacić?!
-zębatki mniejsze/większe zakupisz bez problemu,ale o zakutym łańcuchu to nigdy nie słyszałem,do tego zabiegu potrzebna jest zakuwarka,zresztą jak Flaming wspomniał drogo warsztaty nie biorą (od 50-150pln) ,w niektórych z nich,przy zakupie całego zestawu napędowego,zakucie masz w cenie!(przynajmniej w 3city!)
-przy takiej kombinacji wystarczy,nawet jak byś miał 14-46 to wejdzie!
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Pią 7:30, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Reaper
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Pią 23:23, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedz .pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:14, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
czy bedzie problemem wymiana tylko przedniej zebatki bez jednoczesnej wymiany lancucha i tylnej zebatki? One sa w dobrym stanie i chcialbym je zostawic, ale nie wiem czy go zgodne "ze sztuka"?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:23, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
locdog już była mowa kilka postów wcześniej,iż zgodnie z serwisówką należy wymienić cały napęd!
Ale jak chcesz zmienić tylko przód i potestować,to później napisz ile przejechałeś kilometrów!!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:02, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
chodzilo mi bardziej o jakies doswiadczenia z praktyki od kogos kto juz to robil i testowal taki wariant...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:16, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
locdog...tak, ja jakiś rok temu zmieniłem tylko przednią zębatke bo poprzednia nie była zmieniana od nowości maszyny. Byłem w szoku kiedy zwaliłem pokrywe w celu wyczyszczenia osadu z błota i starego oleju zmieszanego z piachem. Miała bardzo duże luzy w miejscu gdzie łańcuch przylegał a kły były ostre i powykrzywiane odrobinke. Masakra. Zamówiłem oryginalną identyczną. Teraz przyszedł czas na mniejszą o jeden ząbek więc zwaliłem tamtą...nie było widocznych śladów zużycia a przejechałem na niej troszke...więc jeśli tylna zębatka i łańcuch są w naprawde dobrym stanie to moim zdaniem możesz się pokusić na wymianę tylko przedniej, na krótki czas oczywiście. Podzielam także zdanie innych, że napęd powinno się zmieniać w całości.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:41, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki za odpowiedz! chcialbym troche poeksperymentowac z wielkosciami zebatek i troche mnie przeraza perspektywa zmiany calego napedu co kilkaset kilometrow Na przod zakladam -1 we wtorek, wiec podziele sie wrazeniami
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|