Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
łańcuch
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:38, 30 Lip 2012    Temat postu:
wania123 masz info na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:53, 20 Sie 2012    Temat postu:
W okolicy śląska znacie warsztat w którym warto wymienić zestaw napędowy? Byłem w Olek Moto i tam by się tego podjęli, ale nie wiem za jaką kasę? Po drugie w serwisówce coś piszą o wymianie o-ringu każdorazowo przy wymianie tylnej zębatki, ale z tego co wiem o-ring wymienia się tylko jak jest zniszczony.

Aha powiedzcie mi - czy przy zwiększeniu tylniej zębatki z 43 na 45 wydłużaliście łańcuch. I drugie putanie, ktoś wspominał ze zebatka przednia szybciej się zużywa, co jest naturalne, czy są przednie zebatki wzmocnione czy wszystko to stal zegniotsa nie złamiotsa ( nie mówie a jakiś alu-stopach bo mnie to nie bawi).

Co do samego zakuwania, powiedzcie mi czy ktoś z was oceniał (i jak) poprawność zakucia? Ja zerknę w serwisówkę, ale tak się pytam z praktyki.

aha który poleca jaką firmę JT, RK, czy DiD?


Ostatnio zmieniony przez lonnet dnia Pon 10:23, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:13, 20 Sie 2012    Temat postu:
Na większości forum mówi się o "DID" Wink Ja jeszcze nie wymieniałem ani w moim poprzednim ani tym bardziej teraz Wink [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 11:15, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:04, 20 Sie 2012    Temat postu:
Kurde paczam i paczam a tu zakuwarki drogawe są - za mniej jak 200 to ciężko coś kupić. Ratka za usługę wymiany życzy sobie 180, Olek nie wiem ile za samą usługę ale ceny za komplet mają o 150 pln wyższe niż w motogratach.

Dodatkowo myślem sobie nad dynmometrycznym kluczem, ale to też poniżej 150 to ciężko znaleźć (owszem na allegro za 87+ przesyłka zakres 10-210 albo cus koło tego) wiec opcja jest pytanie tylko na ile dokładny jet ten klucz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:36, 20 Sie 2012    Temat postu:
Mało , że
lonnet napisał:
.......... na ile dokładny jet ten klucz.

To o ile pamiętam , raz na parę lat trzeba go oddać do homologacji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
joka79
Stary wyga



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no

PostWysłany: Pon 19:54, 20 Sie 2012    Temat postu:
Napisz do Avatara może ci ogarnie temat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:41, 20 Sie 2012    Temat postu:
lonnet napisał:
Kurde paczam i paczam a tu zakuwarki drogawe są - za mniej jak 200 to ciężko coś kupić. Ratka za usługę wymiany życzy sobie 180, Olek nie wiem ile za samą usługę ale ceny za komplet mają o 150 pln wyższe niż w motogratach.

Dodatkowo myślem sobie nad dynmometrycznym kluczem, ale to też poniżej 150 to ciężko znaleźć (owszem na allegro za 87+ przesyłka zakres 10-210 albo cus koło tego) wiec opcja jest pytanie tylko na ile dokładny jet ten klucz.

powiem Ci tak kolego , klucze to jak chcesz to musisz mieć dwa, na małe i duże momenty, ciężko coś dopasować ale ten co pisałeś że od 10 -210 się sprawdza sprawdzone z kilkoma kluczami ( m.in. z kluczem z [link widoczny dla zalogowanych] używam go wiadomo .. Very Happy elektryk ) i momenty się zgadzają ,
w tym zakresie to większość śrubek podokrecasz .Co do zestawu napędowego te zakuwarki to se można w dupe wsadzić ( dobra na pierwszy raz ), przepraszam jak zwykły łańcuch to Ok, ale jak super lub hiper wzmocniony to zapomnij, pozatym jak będziesz zmieniać kiete to daj znać jaką metodą to zrobili i jaką zakuwarkę mają i popatrz jak jest zakuty,przedewszystkim patrz im na ręcę Smile no to tyle temacie i pamietaj tak godają bez siekiery i młota to ch*j nie robota Very Happy chamskie ..ale prawdziwe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:52, 21 Sie 2012    Temat postu:
Very Happy ja tez jestem zdania że zakuwarki to nic szczególnego. Przynajmniej utwierdziłeś mnie w przekonaniu że lepej poszukać dobrego punktaka, kupić killka zakuwek pocwiczyć a potem zabrać się do zakuwania. Odnośnie jakości na pewno będę dużo bardziej szczęśliwy i pewny gdy sam to zrobię i posprawdzam czy nie ma peknięć na zakutym trzpieniu, czy wymiary "rozkutego materiału się zgadzają z serwisówką etc

Powiedzcie mi jeszcze jedno - w sumie to sobie mogę policzyć, ale chciałbym poznać wasze opinie, otóż czy przy zwiększeniu ilości zębów z 43 na 45 to trzeba dać dłuższy łańcuch jeśli tak to o ile oczek. I dlaczego lepiej zakładać 525 jak 520 - bo zauważyłem że są 525.


Aha zakuwa się z dwóch stron - czy z jednej strony zakuwka jest już rozplaszczona ?


I kolejne pytanie czy zakuty łańcuch można założyć bez większych problemów czy raczej najpierw trzeba go przeciągnąć przez przednią zębatkę a potem zakuć ??


Ostatnio zmieniony przez lonnet dnia Wto 8:59, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:37, 21 Sie 2012    Temat postu:
Panowie,nie wiem jaki macie problem z zakuwaniem łańcucha,przecież to prościzna,oczywiście gdy ma się odpowiedni sprzęt (czytaj:ten droższy)?! Rolling Eyes


lonnet napisał:
Powiedzcie mi jeszcze jedno - w sumie to sobie mogę policzyć, ale chciałbym poznać wasze opinie, otóż czy przy zwiększeniu ilości zębów z 43 na 45 to trzeba dać dłuższy łańcuch jeśli tak to o ile oczek.



Jeżeli masz łańcuch na 112 ogniw,to wejdzie przełożenie:
-15/43
-15/45
-14/43
-14/46


lonnet napisał:
I dlaczego lepiej zakładać 525 jak 520 - bo zauważyłem że są 525.


Akurat w małym Zecie nie dasz rady dobrać innego jak na 520.
Jedynym plusem są małe opory tego zestawu Wink



lonnet napisał:

Aha zakuwa się z dwóch stron - czy z jednej strony zakuwka jest już rozplaszczona ?


Rozumiem,że nigdy wcześniej nie widziałeś zakuwki na oczy?! Shocked

Zakuwasz z jednej strony,tylko nie zapomnij oringów założyć!


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Wto 11:45, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:44, 21 Sie 2012    Temat postu:
Mihoo - nie fifokuj Smile. Ja wiem że to proscizna, i dla kogoś kto zakuł kilka razy to już nie musi do dziurki po palcu.... ja mam przed sobą raz pierwszy wiec jeszcze jestem nieśmiały w temacie...

Dzieki za info o długości łańcucha - czułem ze w Ratce gościu mnie wkręca na 114.

nie dorzuciłeś info o tej zakuwce... zresztą nie potrzeba - już wiem... trochę mi się powaliło przecież zakuwka ma dwa wystające trzpienie Very HappyVery HappyVery Happy. na stałe zamontowane w ogniwie Very HappyVery HappyVery Happy.

Proszę o wybaczenie Very HappyVery Happy
NIech ktoś napisze czy można założyć łancuch po zakuciu czy trzeba zakuwać po założeniu na przednią zębatkę ??


Ostatnio zmieniony przez lonnet dnia Wto 11:52, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:51, 21 Sie 2012    Temat postu:
lonnet napisał:
I kolejne pytanie czy zakuty łańcuch można założyć bez większych problemów czy raczej najpierw trzeba go przeciągnąć przez przednią zębatkę a potem zakuć ??


Najpierw przeciagnij,potem zakuwasz.



lonnet napisał:

Dzieki za info o długości łańcucha - czułem ze w Ratce gościu mnie wkręca na 114.


Optymalnie można tak zrobić,ale później nie wrócisz do pierwotnych ustawień przełożenia bez skracania łańcucha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:19, 21 Sie 2012    Temat postu:
szkoda z tym przeciąganiem ....... no ale jeśli zębatka przednia jest niezałożona... to w czym problem, nie wiem czy można założyć zębatkę i zakut łańcuch razem... potem dokręcić srubę mocującą zębatkę....

O tym przełożeniu to nie widziałem, z drugiej strony po co miałbym wracać 2 zęby wiecej jakoś drastycznie nie zmienią charakteru moto.... - zresztą nieważne... tak czy inaczej musze poszukać dobrego punktaka i pomyśleć nad pryzmą do zakucia Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:47, 21 Sie 2012    Temat postu:
lonnet napisał:
szkoda z tym przeciąganiem ....... no ale jeśli zębatka przednia jest niezałożona... to w czym problem, nie wiem czy można założyć zębatkę i zakut łańcuch razem... potem dokręcić srubę mocującą zębatkę....

O tym przełożeniu to nie widziałem, z drugiej strony po co miałbym wracać 2 zęby wiecej jakoś drastycznie nie zmienią charakteru moto.... - zresztą nieważne... tak czy inaczej musze poszukać dobrego punktaka i pomyśleć nad pryzmą do zakucia Very Happy



Ale po co sobie komplikować?!

Z zębatkami,najpierw spróbuj,potem się wypowiadaj Rolling Eyes

Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:54, 21 Sie 2012    Temat postu:
dywaguje tylko... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:47, 01 Wrz 2012    Temat postu:
dobra w koncu pomierzyłem łańcuch i mam jeszcze trochę zapasu. Z moich obliczen wynika że łańcuch ma od 319-320 w kliku miejscach. Limit jest 323. Także spoko loozik. Upatrzyłem także 2 rozwiązania - jedno motoatv z zabrza - wymiana + cały komplet jakies 630 pln - co mi się wydaje nie za drogo.
Jest jeszcze kolo co pracował w serwisie Suzuki i do niego mogę zwrócić się o pomoc.
a zestaw poniżej
JTF 1538, 15z -
JTR 478, 45z -
Łańcuch RK 520GXW XW
za did'a (G-B)można miec wszystko o 90 taniej.
Jak tylko finanse mi pozwolą to zabiorę się za temat, tak żeby jeszcze w tym sezonie poczuć smaczek Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 7 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin