Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
łańcuch
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 0:01, 22 Cze 2011    Temat postu:
ja mam troche ponada 16k i naped jest jak nowy
Powrót do góry
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:26, 22 Cze 2011    Temat postu:
Dzięki mihoo ! Dzisiaj nie miałem czasu za bardzo to sprawdzać, tyle co właśnie przesmarowałem łańcuch i nagrałem te filmiki. Jeśli sobie jutro nie dam rady to po prostu podjadę do serwisu i niech oni mi grzebią przy tym Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:31, 22 Cze 2011    Temat postu:
Lancuch sie skonczyl, ostatnio przechodzilem przez to samo, ile bym nie naciagal i smarowal to wytarczalo na 20km. Chyba czeka cie spory wydatek;).

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Czw 10:28, 23 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:32, 22 Cze 2011    Temat postu:
Na pewno nie teraz ! Smile Jak na razie jeździ, może nie pierdolnie w trasie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardi
Zaglądacz



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:44, 22 Cze 2011    Temat postu:
Mi się skończył łańcuch przy 18kkm i wyciągnął się nierówno, chyba trochę mniej jak u Ciebie. Przy takim wyciągnięciu powinno to być odczuwalne w czasie jazdy, bo silnik nie pracuje równo, raz ma lżej a raz ciężej. Pięć stówek portfel będziesz miał lżejszy Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:50, 22 Cze 2011    Temat postu:
Już sprawdzałem ile. 489 zł za DID X2 Ring

[link widoczny dla zalogowanych]


Nie będę zmieniał tego sam chyba, dam to komuś do roboty bo później nie chce mieć problemów z łańcuchem, więc cena jeszcze wzrośnie. Nie bardzo mi pasuje ta wymiana już teraz bo mam odłożone na lusterka Rizomy a tu taki klops wypadł ! Crying or Very sad

Może ma ktoś taniej gdzieś załatwić taki zestaw ?


Ostatnio zmieniony przez tomo dnia Śro 14:53, 22 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:48, 22 Cze 2011    Temat postu:
Bez sensu. Wytrzymaj jeszcze 2 tygodnie. Bede w Dębicy i jakbys byl gdzies w poblizu to zgadamy sie ktoregos dnia i sami to wymienimy a nie bedziesz placil. Sprawa banalnie prosta Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:19, 22 Cze 2011    Temat postu:
Skombinujcie chłopaki dobry klucz do odkręcenia przedniej zębatki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:58, 23 Cze 2011    Temat postu:
Odnośnie sprawdzania naciągu łańcucha to chcę się upewnić bo chyba powinno się sprawdzać gdy moto stoi na nóżce bocznej , bo wiadomo że jak się siądzie to wahacz się ugina i łańcuch się naciąga , kumpel stary motocyklista mówił że najlepiej sprawdzać w dwie osoby gdy siądziemy na moto to powinien być mały luz .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:55, 24 Cze 2011    Temat postu:
Według serwisówki mierzymy i sprawdzamy na bocznej stópce,jeśli naciągając łańcuch,będziesz trzymał się tej tolerancji (2,5-3,5cm) to wszystko będzie dobrze.
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomo
Stary wyga



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:46, 26 Cze 2011    Temat postu:
Wąski napisał:
Bez sensu. Wytrzymaj jeszcze 2 tygodnie. Bede w Dębicy i jakbys byl gdzies w poblizu to zgadamy sie ktoregos dnia i sami to wymienimy a nie bedziesz placil. Sprawa banalnie prosta Smile


Będziemy w kontakcie !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MariuszZ1000
Bywalec



Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:01, 26 Cze 2011    Temat postu:
mam pytanie czym różnią się te napędy
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

widzę ze na tych jednych pisze sun na drugich JTF ale właśnie nie wiem czym to się rożni tym bardziej ze TE same firmy DID i SUNSAR od niedawna mam zeta i nie długo będzie trzeba zrobić wymianę i bym chciał wiedzieć na czym stoję jak będę chciał zrobić zakup
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ardi
Zaglądacz



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:04, 27 Cze 2011    Temat postu:
Po pierwsze różnią się łańcuchami, ten w pierwszej aukcji jest mocniejszy.
Po drugie: masz różne firmy produkujące zębatki, jedna to Sunstar druga JT Sprockets. Obie są dobre i ciężko powiedzieć, które jest lepsza, co osoba to inna opinia.


Ostatnio zmieniony przez Ardi dnia Pon 8:05, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czaktor




Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:07, 04 Maj 2012    Temat postu:
Panowie Potrzebuje wymienic naped, wiec pytanie. Gdzie kupic i jaki kupic? mam malego zeta 09 rok. Myslalem zeby do tylnej zebatki dolozyc jeden, dwa zeby albo z przedniej ujac jeden. Czytalem troche o tym na forum i jestem zainteresowany takim przelozeniem. Czekam na odpowiedzi. BTW. Lancuch zloty Smile

Ostatnio zmieniony przez czaktor dnia Pią 17:08, 04 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baku07




Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:16, 06 Maj 2012    Temat postu:
chłopaki doradzcie ci mi co mam zrbic, zauważyłem ze w moim łancuchu zatarło mi sie parę ogniw przez co łancuch nie zagina sie swobodnie na małej zębatce co powoduje dziwny odłos chrupania. próbowałem moczyc go w ropie i nafcie lecz zaden z tych zabiegów nie pomaga:( a poprzedni własciciel zeta upiera sie ze cały napęd był wymieniony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 5 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin