Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 0:01, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam troche ponada 16k i naped jest jak nowy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 0:26, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki mihoo ! Dzisiaj nie miałem czasu za bardzo to sprawdzać, tyle co właśnie przesmarowałem łańcuch i nagrałem te filmiki. Jeśli sobie jutro nie dam rady to po prostu podjadę do serwisu i niech oni mi grzebią przy tym
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:31, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Lancuch sie skonczyl, ostatnio przechodzilem przez to samo, ile bym nie naciagal i smarowal to wytarczalo na 20km. Chyba czeka cie spory wydatek;).
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Czw 10:28, 23 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:32, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie teraz ! Jak na razie jeździ, może nie pierdolnie w trasie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ardi
Zaglądacz
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:44, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mi się skończył łańcuch przy 18kkm i wyciągnął się nierówno, chyba trochę mniej jak u Ciebie. Przy takim wyciągnięciu powinno to być odczuwalne w czasie jazdy, bo silnik nie pracuje równo, raz ma lżej a raz ciężej. Pięć stówek portfel będziesz miał lżejszy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:50, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Już sprawdzałem ile. 489 zł za DID X2 Ring
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie będę zmieniał tego sam chyba, dam to komuś do roboty bo później nie chce mieć problemów z łańcuchem, więc cena jeszcze wzrośnie. Nie bardzo mi pasuje ta wymiana już teraz bo mam odłożone na lusterka Rizomy a tu taki klops wypadł !
Może ma ktoś taniej gdzieś załatwić taki zestaw ?
Ostatnio zmieniony przez tomo dnia Śro 14:53, 22 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:48, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Bez sensu. Wytrzymaj jeszcze 2 tygodnie. Bede w Dębicy i jakbys byl gdzies w poblizu to zgadamy sie ktoregos dnia i sami to wymienimy a nie bedziesz placil. Sprawa banalnie prosta
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:19, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Skombinujcie chłopaki dobry klucz do odkręcenia przedniej zębatki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:58, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Odnośnie sprawdzania naciągu łańcucha to chcę się upewnić bo chyba powinno się sprawdzać gdy moto stoi na nóżce bocznej , bo wiadomo że jak się siądzie to wahacz się ugina i łańcuch się naciąga , kumpel stary motocyklista mówił że najlepiej sprawdzać w dwie osoby gdy siądziemy na moto to powinien być mały luz .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:55, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Według serwisówki mierzymy i sprawdzamy na bocznej stópce,jeśli naciągając łańcuch,będziesz trzymał się tej tolerancji (2,5-3,5cm) to wszystko będzie dobrze.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:46, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wąski napisał: | Bez sensu. Wytrzymaj jeszcze 2 tygodnie. Bede w Dębicy i jakbys byl gdzies w poblizu to zgadamy sie ktoregos dnia i sami to wymienimy a nie bedziesz placil. Sprawa banalnie prosta  |
Będziemy w kontakcie !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MariuszZ1000
Bywalec
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:01, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
mam pytanie czym różnią się te napędy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
widzę ze na tych jednych pisze sun na drugich JTF ale właśnie nie wiem czym to się rożni tym bardziej ze TE same firmy DID i SUNSAR od niedawna mam zeta i nie długo będzie trzeba zrobić wymianę i bym chciał wiedzieć na czym stoję jak będę chciał zrobić zakup
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ardi
Zaglądacz
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:04, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze różnią się łańcuchami, ten w pierwszej aukcji jest mocniejszy.
Po drugie: masz różne firmy produkujące zębatki, jedna to Sunstar druga JT Sprockets. Obie są dobre i ciężko powiedzieć, które jest lepsza, co osoba to inna opinia.
Ostatnio zmieniony przez Ardi dnia Pon 8:05, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czaktor
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:07, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie Potrzebuje wymienic naped, wiec pytanie. Gdzie kupic i jaki kupic? mam malego zeta 09 rok. Myslalem zeby do tylnej zebatki dolozyc jeden, dwa zeby albo z przedniej ujac jeden. Czytalem troche o tym na forum i jestem zainteresowany takim przelozeniem. Czekam na odpowiedzi. BTW. Lancuch zloty
Ostatnio zmieniony przez czaktor dnia Pią 17:08, 04 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
baku07
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:16, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
chłopaki doradzcie ci mi co mam zrbic, zauważyłem ze w moim łancuchu zatarło mi sie parę ogniw przez co łancuch nie zagina sie swobodnie na małej zębatce co powoduje dziwny odłos chrupania. próbowałem moczyc go w ropie i nafcie lecz zaden z tych zabiegów nie pomaga:( a poprzedni własciciel zeta upiera sie ze cały napęd był wymieniony
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|