Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
łańcuch
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dealer




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grodzisk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:07, 03 Paź 2009    Temat postu: łańcuch
Cześć. W moim zecie jest nie równo rozciągnięty łańcuch, skali do naciągnięcia jest jeszcze sporo, zębatki wyglądają ok. przebieg to 24tys. możecie doradzić co powinienem zrobić? wymienić sam łańcuch, czy razem z zębatkami? a może wogóle nie ruszać??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:00, 03 Paź 2009    Temat postu:
mialem taki sam problem, wczoraj wymienilem caly naped na did czarno zloty 2xring hiper wzmocniony + zebatki p/t sunstara . ta przyjemnosc nie jest tania 600 zl.jesli lancuch jest nie rowno wyciagniety po ajkims czasie pojawi sie stukanie albo jakies inne dziwne odglosy .jesli wymieniac to calosc ,jesli wymienisz tylko jeden element to zostanie szybko uszkodzony przez zuzyte inne elementy.co do wymiany jesli zacznie bardzo dokuczac nalewzalo by go wymienic,ja zrobilem to wtedy jak zaczol glosno strzelac

Ostatnio zmieniony przez BAD CAT dnia Sob 13:02, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 13:17, 03 Paź 2009    Temat postu:
potwierdzam to co napisał BadCat.
jeżeli wymieniasz, to tylko koplet (łańcuch + obie zębatki). nierównomiernie wyciągnięty łąńcuch spowodował już pewnie zużycie zębów na zębatkach, jeżeli zmienisz sam łańcuch zębatki szybciej wpłyną na zużycie nowego łańcucha.

BAD CAT - ja zmieniłem na taki sam komplet jak Ty /złoty X-ring/.... ale zmieściłem się w 480zł Very Happy
Powrót do góry
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:25, 03 Paź 2009    Temat postu:
hmmm tak na przyszlosc gdzie takie ceny maja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dealer




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grodzisk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:25, 03 Paź 2009    Temat postu:
to może jakiś namiar na taki zestawik??

EDIT:
kolega byl pierwszy Cool
Przy okazji może jakaś inna liczba zębów była by dobrym modem??


Ostatnio zmieniony przez dealer dnia Sob 13:30, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:03, 03 Paź 2009    Temat postu:
Tu masz o zmianie zebatek, Mariusz ktory ujezdzal Z750 troche sie tam rozpisal :

http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z1000,12/zmiana-zebatek,181.html

Na forum ten tez byl juz kilka razy poruszany. A czy warto zmieniac ? Zalezy jaka jazde preferujesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:37, 03 Paź 2009    Temat postu:
Cerb napisał:
czy warto zmieniac ? Zalezy jaka jazde preferujesz.


Warto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:39, 03 Paź 2009    Temat postu:
Mariusz napisał:
Cerb napisał:
czy warto zmieniac ? Zalezy jaka jazde preferujesz.


Warto


Mariusz może rozwiniesz nieco temat? Dlaczego warto i na jaki układ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 19:27, 03 Paź 2009    Temat postu:
ja miałem z przodu o jeden ząb mniej.... moto wchodziło na gume spod każdych swiateł Wink zajebisty dół, ale kosztem v max.
ale przekłamania na liczniku miałem.
polecam z tyłu dac jeden ząb więcej.

p.s.
co do cen, to mam dobrego mechanika w Gdyni (dobre ceny ma na części a za wymianę napędu wziął naprawdę syboliczną kwotę)


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:29, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:14, 04 Paź 2009    Temat postu:
Slesz napisał:
ja miałem z przodu o jeden ząb mniej.... moto wchodziło na gume spod każdych swiateł Wink zajebisty dół, ale kosztem v max.
ale przekłamania na liczniku miałem.
polecam z tyłu dac jeden ząb więcej.

p.s.
co do cen, to mam dobrego mechanika w Gdyni (dobre ceny ma na części a za wymianę napędu wziął naprawdę syboliczną kwotę)
mnie zmiana nic nie kosztowala kilka kluczy i dalem rade samemu,choc z nakretka zebatki na silniku bez dlugiego klucza bylo by ciezko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:24, 04 Paź 2009    Temat postu:
loozzz napisał:
Mariusz może rozwiniesz nieco temat? Dlaczego warto i na jaki układ?


Układ zależy od preferencji bikera. Ostrym przełożeniem typu -1 przód,+2-3 z tyłu turysta się nie pocieszy, ale amator jazdy na gumie będzie wniebowzięty. Osobiście w małym Zecie testowałem dwa rodzaje przełożeń: pierwsze - przód -1 ząb podobne przełożenie uzyska się stosując większą o 2 zęby tylną zębatkę. Jest to chyba najlepszy układ . Zet zyskuje na elastyczności a obroty silnika podczas wyjazdów turystycznych są na znośnym poziomie, maksa oczywiście Zet osiąga a licznik wskazuje 256. Drugie - przód -1, tył +2, frajda na maxa, na koło idzie nawet z 2, supr elastyczny przyspiesza bez szarpania na 6 od 30 km\h nawet z pasażerem. Turyści nie będą zachwyceni, przy prędkości 120-140 silnik kręci około 7000 i jest to denerwujące, dlatego trzeba jeździć albo wolno, albo najlepiej powyżej 170, wtedy nie zwraca się uwagi na takie pierdoły jak obroty. Przyspieszenie jest odczuwalnie lepsze i podczas wyprzedzania nie trzeba redukować . To jest chyba maksymalne przełożenie na jakim w małym Zecie uda się osiągnąć maxa, obrotomierz pokazuje wtedy powyżej 13000 czyli daleko na czerwonym polu, a licznik u mnie pokazał 269. Do obliczenia prędkości maksymalnej korzystałem z kalkulatora przełożeń dostępnego na naszym forum i w obu przypadkach czyli 256 i 269 wyszło, że jechałem około 238 czyli tyle, ile deklaruje fabryka. Życzę miłego mieszania w zębatkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:37, 04 Paź 2009    Temat postu:
Ok, panowie porównujecie ceny zestawów ze złotymi łańcuchami D.I.D ale nie piszecie jakimi konkretnie.

Dwa pytania:

- warto dopłacać ok. 100zł do łańcucha DID X2-ring względem DID X-ring? Trwałość może być faktycznie większa?

- gdzie tanio kupić? Na scigacz.pl mają w sumie dość tanio, ale wydaje mi się że można znaleźć taniej, mógłby ktoś doradzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:53, 05 Paź 2009    Temat postu:
gandi napisał:
Ok, panowie porównujecie ceny zestawów ze złotymi łańcuchami D.I.D ale nie piszecie jakimi konkretnie.

Dwa pytania:

- warto dopłacać ok. 100zł do łańcucha DID X2-ring względem DID X-ring? Trwałość może być faktycznie większa?

- gdzie tanio kupić? Na scigacz.pl mają w sumie dość tanio, ale wydaje mi się że można znaleźć taniej, mógłby ktoś doradzić?
w moim przypadku postawilem na x2 ring hiperwzmocniony .co do trwalosci wydaje mi sie ze wlasciwa konseracja ,smarowanie pozwola uzyskac duzy przebieg .napewno na trwalosc ma tez wplyw traktowanie manetki gazu ale ciezko sie powstrzymac przed ostrym odkrecaniem manetki:) .co do marketingowych sztuczek firm zaczynam miec dystans jakis czas temu zalozylem irydowe swiece. testowalem irydowe swiece w 2ch motorkach bez specjalnych zmian,odczucie mialem tylko jedno ze tak jakby motor zaczynal miec szybciej rowne obroty podczas rozgrzewania, latwiej odpalal .co do spalania pozostalo takie same.takie samo wrazenie po zamontowaniu filtra k&n i powiekrzeniu dolotu silnik ciagnol tak samo jak glupi jak na standardowym .ale pwenie i tak jak kiedys zmienie maszyna pozakladam te kosmiczne gadzety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:07, 05 Paź 2009    Temat postu:
Witam.
Jaki luz powinien mieć łańcuch. Czy słynne 35 mm mierzymy od poziomu czy od maxymalnego ugięcia do maksymalnego podniesienia?.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:35, 05 Paź 2009    Temat postu:
Wg serwisówki 25-35mm na bocznej nóżce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin