Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jaki olej ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kulek




Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:34, 21 Cze 2015    Temat postu:
Jednak ze 10w40 moze byc polsynteza jak i pelnasynteza wiec srednio sprecyzowane zalecAnie.
PS a temat wlasnie czytalem ale zero konkretow Wink


Ostatnio zmieniony przez kulek dnia Nie 10:52, 21 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:25, 21 Cze 2015    Temat postu:
No i oto chodzi! Laughing

Zauważ jaki olej zalewają w serwisie kawy - zależy gdzie pojedziesz taki naleją. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kulek




Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:31, 21 Cze 2015    Temat postu:
No dokladnie dlatego nie ufam autoryzowanym serwisom a olej leja taki z ktorym maja "umowe"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:06, 14 Mar 2016    Temat postu:
Płuczecie silnik jakimiś specyfikami przed wymianą oleju czy nie warto zawracać sobie tym głowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 9:32, 14 Mar 2016    Temat postu:
sztuka dla sztuki, jak już chcesz płukać to innym olejem - tylko po co?
już to gdzieś pisałem - kawasaki poleca 10w40 półsyntetyk, i wymiana co 6k
chciałem wlać fulla 300v, ale powiedzieli że to bez sensu, chyba że garujesz na torze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrissBy




Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Środa Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:13, 14 Mar 2016    Temat postu:
Motul 5100 10w40 klasyka, do turystyki wystarczy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:12, 14 Mar 2016    Temat postu:
Zamierzam zalać Valvoline Synpower 10W40.
Żadnego płukania specyfikami również nigdy nie robiłem, natomiast jeśli miałem nadmiar oleju, to płukałem świeżym przed wymianą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeskuu




Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:57, 02 Cze 2016    Temat postu:
polecam 7100 4T 10W40, wczoraj go zalalem, zmiana odczuwalna i to znacznie. plynnie wchodza biegi, lepiej pracuje silnik. fakt, ze jest drogi ale w samochodzie mialem podobne odczucia co do motula i w moto jest to samo. zdecydowanie polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:37, 02 Cze 2016    Temat postu:
Poprzednie moto zalewałem Motulem 5100 10W40. Kawę w najbliższym czasie zaleje Millers Oils ZFS 10w40 (syntetyk). Zobaczę co to za cudo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimek
Świeżak



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:30, 05 Cze 2016    Temat postu:
Wszystkie motocykle które miałem zalewałem Motulem 5100 i nigdy nie było problemów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzybek




Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:57, 13 Cze 2016    Temat postu:
Poprzedni właściciel lał Bel Reya exs Sytetyk 10w40, zastanawiam się czy dołozyć te 15-20zł i wziąć przy tej wymianie zalać 10w50?

Ostatnio zmieniony przez Grzybek dnia Pon 11:58, 13 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimek
Świeżak



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:18, 15 Cze 2016    Temat postu:
Grzybek napisał:
Poprzedni właściciel lał Bel Reya exs Sytetyk 10w40, zastanawiam się czy dołozyć te 15-20zł i wziąć przy tej wymianie zalać 10w50?

Po co? W naszym klimacie nie ma to sensu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gefraiter




Dołączył: 14 Sty 2016
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:32, 15 Gru 2016    Temat postu:
Wcześniej miałem zalany Motul 7100 i przejechałem ok. 6tys
Potem wlałem motul 5100 i zrobiłem jakieś 4 tys. i się sezon skończył
Czy mogę na nowy sezon wlać z powrotem 7100?

aktualny przebieg to 20500km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
woyyytek
Świeżak



Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:19, 15 Gru 2016    Temat postu:
Lej co uważasz za słuszne byle nie kujawski bo ten swojej roli nie spełni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:27, 15 Gru 2016    Temat postu:
woyyytek napisał:
Lej co uważasz za słuszne byle nie kujawski bo ten swojej roli nie spełni


Nie do końca się z tym zgodzę. 7100 to fullsyntetyk, 5100 to półsyntetyk. O ile długo nie jeździłeś na 5100, możesz wrócić do 7100, ale polecałbym jednak przeczyścić dokładnie silnik jakimś specyfikiem przed zalaniem 7100. Mechanikiem nie jestem, ale mi zawsze odradzano powrotu do fullsyntetyków po zalaniu półsyntetyku.

Przejście z fullsyntetyka na półsyntetyk jest ok (w sumie możesz napisać, po co do moto z 2010 roku wlałeś 5100?), ale już w drugą stronę tak łatwo nie jest. Kiedyś znajomy kupił moto, latał na 5100 kilka sezonów po czym go przyćmiło i wlał 7100. Po sezonie na 7100 moto trafiło na serwisu - diagnoza dla pacjenta - rozszczelniony silnik. Także z tym bym uważał Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 13 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin